Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorHausmane, Valdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41856en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23546
dc.description.abstractMaģistra darbā ir apkopoti nozīmīgākie atzinumi par pilsētmārketingu, kas pamato tā pilnveidošanas nepieciešamību Kuldīgas vecpilsētai, lai veicinātu mērķauditoriju - vietējo iedzīvotāju un apmeklētāju/tūristu piesaisti. Darba mērķis ir pēc Kuldīgas vecpilsētas esošās situācijas analīzes un divu mērķauditoriju kā iedzīvotāju, esošo un potenciālo tūristu pētījuma novērtēt Kuldīgas vecpilsētas mārketingu un tā efektīva mehānisma ieviešanas iespējas. Mērķa sasniegšanai tika izpildīti vairāki uzdevumi, no kuriem būtiskākie ir Kuldīgas vecpilsētas kā produkta pievilcības izvērtēšana un virzība konkrētām mērķauditorijām, vietējo iedzīvotāju, apmeklētāju/tūristu aptauja un fokusgrupas diskusiju organizēšana, kuras laikā tika precizēta Kuldīgas vecpilsētas identitāte, vērtības un galvenās mērķauditorijām sniegtās pieredzes un priekšlikumi mērķauditoriju virzīšanas pilnveidošanai.en_US
dc.description.abstractIn the master paper are summarized the most important statements about city marketing that justify the necessity of development for Kuldiga oldcity to improve the attraction of target audiences – local residents and visitors/tourists. The aim of the Paper is according to the analysis of the research of existing situation and two target audiences as local residents and existing and future tourists to evaluate Kuldiga oldcity marketing and possibility of introducing its effective mechanism. To achieve the aim there were done variety of tasks – the most important of them were: evaluation of the attractiveness of Kuldiga oldcity as product and progress of it to the precise target audiences; inquiry of the local residents and visitors/tourists; and organisation of focus group discussion during which were clarified the identity of Kuldiga oldcity, values and expierence given to the target audience and were outlined suggestions for development of target audiences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKuldīgas vecpilsētas kā produkta virzīšana mērķauditorijām pilsētmārketinga attīstības kontekstāen_US
dc.title.alternativeKuldiga old city as a product promotion for audiences in the city marketing development contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record