Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Jurisen_US
dc.contributor.authorOzols, Niksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:08Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other44680en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23573
dc.description.abstractInterneta veikalu pārstāvētās nozares Latvijā, ne vienmēr ir kvalitatīvas, kas dod iespēju iekļūt tirgū arī jauniem uzņēmējiem. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt interneta veikala izveides iespējas Latvijā, lai varētu izdarīt secinājumus un dot priekšlikumus potenciālajiem uzņēmējiem. Galvenie uzdevumi mērķa sasniegšanai- veikt interneta veikalu tirgus izpēti Latvijā- populārākās nozares, vidējie apgrozījumi; konkurences apstākļi; veikt interneta veikala izveides projektu- noteikt, kas nepieciešams, kas ir piedāvājumā un kāds ir labākais variants izvēlētajā sfērā. Rezultātā autors ir atradis nozari, kurā ir plašas izaugsmes iespējas un noteicis kritērijus jauna interneta veikala izveidei. Diplomdarbs satur 61 lpp., bez pielikumiem, kurās ir 23 attēli un 9 tabulas. ATSLĒGVĀRDI: interneta veikals, kritēriji, izstrāde, izmaksas.en_US
dc.description.abstractWeb shop field represented by Latvian is not always of high quality, which makes it possible for new entrepreneurs to enter the market. The aim of this work is to examine and analyse the possibilities of setting up an online store in Latvia and to be able to draw conclusions and make proposals to potential entrepreneurs. The main tasks of the goal- to explore Latvian online stores market- most popular industries, average turnover, competitive conditions; make the creation of an online store project- to determine needs, what is in offer and what is the best option for the selected field. As a result, the author has found an industry that has ample growth opportunities and has established criteria for the new online store creation. Diploma contains 61 pages, without attachments, including 23 figures and 9 tables. KEYWORDS: online store, criteria, design, costsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta veikala izveides iespējas Latvijāen_US
dc.title.alternativePossibilities of setting up an online store in Latvijaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record