Search
Now showing items 1-8 of 8
Audzēkņu integratīvā sadarbība profesionālajā vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Darba mērķis – izpētīt mācību procesa organizēšanu profesionālajā vidusskolā, izstrādāt eksperimentāli pārbaudītu audzēkņu integratīvās sadarbības modeli mācību procesa organizācijas pilnveidei profesionālajā vidusskolā. ...
Sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
PK veidošanos, kas sekmē
speciālista sasniegumus profesijā, karjeras izaugsmi un konkurētspēju mainīgajā darba tirgū.
Pievērsīsim uzmanību pieaugušo mācīšanās pieejām un teorijām. Rietumu zinātnes
pasaulē populāri vairāki pieaugušo izglītības...
Vidusskolu skolotāju apmierinātība ar darbu un tās mijsakarības ar izglītības kvalitāti
(Latvijas Universitāte, 2013)
); (4) faktori, kas saistīti ar atalgojumu (pārāk zems atalgojums, citā darba vietā tiek piedāvāts augstāks atalgojums, labākas karjeras iespējas); (5) personīgie apstākļi (vēlme pēc pārmaiņām) (Smithers, Robinson, 2003). Minētie pētījuma rezultāti...
Audzēkņu ekoloģiski atbildīgas attieksmes attīstība mācību procesā būvniecības specialitātē profesionālās izglītības skolā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Ekoloģiskās būvniecības īstenošana praksē ir priekšnosacījums cilvēka dzīves vides kvalitātes paaugstināšanai un būvražošanas nozares ilgtspējas nodrošināšanai. Mācību procesa pilnveidošana būvniecības specialitātē saistāma ...
Pieaugušā mūžmācīšanās izpēte
(Latvijas Universitāte, 2013)
kongress
Rīgā 2011.gada 25.oktobrī.
15
4. Muraškovska I. Karjeras attīstība un vadība cilvēka un sabiedrības dimensijās.
Valsts izglītības attīstības aģentūras VIAA konference „Karjeras attīstības atbalsts
jauniešiem: no politikas līdz īstenošanai...
Vidusskolēna literārās kompetences veidošanās
(Latvijas Universitāte, 2013)
Anotācija.
Anitas Skalbergas promocijas darbs „Vidusskolēnu literārās kompetences
veidošanās” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas
fakultātes Pedagoģijas nodaļā asociētās profesores Dr. ...
Zīmju un verbālās valodas bilingvālā mācību metode bērniem ar dzirdes traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2013)
izprast, savukārt cits nav spējīgs teikumu pat izlasīt.
Nedzirdīgam cilvēkam, tāpat kā jebkuram cilvēkam ar attīstības traucējumiem, ir tiesības
uz savu maksimālu pašizpausmi sabiedriskajā dzīvē, izglītībā, karjerā, daiļradē (ANO Konvencija
par personu...
Pedagoģijas zinātnes ģenēze Latvijā no 20.gadsimta 20.gadiem līdz 60.gadu sākumam
(Latvijas Universitāte, 2013)
Ivetas Ozolas promocijas darba „Pedagoģijas zinātnes ģenēze Latvijā no 20. gadsimta 20. gadiem līdz 60. gadu sākumam” mērķis ir izpētīt, kā sociālpolitisku un zinātnes procesu kontekstā pedagoģija Latvijā laika posmā no ...