Search
Now showing items 1-4 of 4
Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Mārītes Saulītes promocijas darbs pedagoģijā, augstskolas pedagoģijas apakšnozarē ,,Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā...
Mārīte Saulīte’s doctoral thesis in pedagogy, a subdiscipline of higher education pedagogy, “Development of Podologists’ Career Management Skills in the Study Process” has been worked out in the University of Latvia, the Faculty of Education, Psychology and Art, the Department of Pedagogy, under the supervision of Dr. paed., professor Rudīte Andersone. The aim of the thesis is to explore the essence of podologists’ career management skills and develop a theory based didactic model for the development of podologists’ career management skills in the study process. Key words: career development, career management skills (CMS), podologists’ study process, life activity, life-wide learning....
Mārīte Saulīte’s doctoral thesis in pedagogy, a subdiscipline of higher education pedagogy, “Development of Podologists’ Career Management Skills in the Study Process” has been worked out in the University of Latvia, the Faculty of Education, Psychology and Art, the Department of Pedagogy, under the supervision of Dr. paed., professor Rudīte Andersone. The aim of the thesis is to explore the essence of podologists’ career management skills and develop a theory based didactic model for the development of podologists’ career management skills in the study process. Key words: career development, career management skills (CMS), podologists’ study process, life activity, life-wide learning....
Studentu pašnoteikšanās veicināšana kooperatīvās mācīšanās procesā augstskolā
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA. Studentu pašnoteikšanās veicināšana kooperatīvās mācīšanās procesā augstskolā. Promocijas darbs pedagoģijas zinātnes doktora grāda iegūšanai augstskolas pedagoģijā, 2012.
Promocijas darba pētījuma aktualitāti ...
Topošo kuģa vadītāju netehnisko prasmju apguves process jūrniecības augstskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
pašcieņa un otrādi. Turpretī ja
pretenziju līmenis ir pārāk zems, zūd motivācija darīt, jo uzdevums ir pārāk viegli izpildāms un
atkal pašcieņas līmenis krītas (James, 1983).
Būtiska nozīme mācību vidē un tālāk profesionālajā karjerā ir stresa noturībai...
Formatīvā vērtēšana studiju procesā
(Latvijas Universitāte, 2018)
, 2010). Tomēr
D. Bouds un N. Faļčikova aizdomājas arī par citu aspektu: vērtēšana ietekmē cilvēku dzīvi, no
tās atkarīgi studentu tālākie virzieni un karjeras iespējas. Ir riskanti mainīt vērtēšanu, neņemot
vērā šīs konsekvences. Tas nozīmē, ka...