dc.contributor.advisor | Roga, Vita | en_US |
dc.contributor.author | Ēdelmane, Linda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:26:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:26:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 11521 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24483 | |
dc.description.abstract | Personai vardarbības izraisītajā krīzē ir noteiktas vajadzības, kas var tikt apmierinātas,
sniedzot atbilstošu sociālo pakalpojumu. Pētījuma temats – Sociālie pakalpojumi personām
krīzē pēc pārciestas vardarbības: kvalitāte un efektivitāte.
Pētījuma mērķis – analizēt sociālo pakalpojumu kvalitāti personām vardarbības izraisītajā
Pētījums sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā analizēti kvalitātes un efektivitātes
jēdzieni un tiem atbilstošie kritēriji. Otrajā daļā analizēti vardarbības veidi, kā arī analizēta
krīzes teorija. Trešajā daļā analizētas normatīvo aktu prasības pakalpojumu sniedzējiem,
analizēti arī pakalpojumu veidi personām krīzē. Ceturtajā daļā veikts empīriskais pētījums,
kurā intervēti krīžu centru vadītāji, uzzināts eksperta viedoklis par pakalpojumu kvalitātes
kontroli un problēmām rehabilitācijas sniedzēju vidū.
Pētījuma galvenie secinājumi: pakalpojuma sniedzēju darbībai ir jānotiek, ievērojot
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām - kritērijiem; prasību neievērošana samazina
pakalpojuma kvalitāti un nesasniedz vajadzīgo rezultātu.
Atslēgasvārdi: kvalitāte, efektivitāte, vardarbība, persona krīzē, kvalitātēs kritēriji. | en_US |
dc.description.abstract | Person in violation caused crisis has definate needs which can be satisfied by providing
appropriate social services. The research title – Social services to the persons in crisis after
udergone violation: quality and efficiency. The aim of the reseach – to analyse quality of the
social services to the persons in violation caused crisis.
The resarch consists of four chapters. The firsts chapter analyses quality and efficiancy
conceptions and their relevant criterions. The second chapter analyses kinds of violation as
well as analyses crisis theory. The third chapter analyses requirements to the service providers
set forth in legal documents, analyses kinds of services awailable to persons in crisis. The
fourth chapter shows empirical research during which managers of crisis centers have been
interviewed, and an expert view on services quality control and problems among
rehabilitation providers has been provided.
The main research conclusions: services providers must perform their activities within
the frame of requirements – criterions set forth in legal documents; disregard of the
requirements lessens service quality and does not reach the required result.
Key words: quality, efficiancy, violence, person in crisis, quality criterion, service providers,
organisation. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Sociālā politika un sociālā darba organizācija | en_US |
dc.title | Sociālie pakalpojumi personām vardarbības izraisītajā krīzē: kvalitāte un efektivitāte | en_US |
dc.title.alternative | Social services to the persons in violence caused crisis: quality and efficiency | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |