Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorRazvodovskis, Igorsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:01Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15699en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24519
dc.description.abstractIzstrādādā bakalaura darba temats ir „Avīžu dizaina maiņa: „Dienas” piemērs”. Bakalaura darbā tiek pētīta laikraksta „Diena” diena pāreja no klasiskā lielformāta avīzes izskata uz tabloīdu, kā arī tas, kā jaunais formāts un dizains ietekmē avīzes saturu. Darba mērķis ir noskaidrot, kā izmainījās „Dienas” ziņojums jauna dizaina ietekmē. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļa tiek apkopoti un analizēti žurnālistikas, dizaina un tipogrāfijas teorētiskie aspekti, laikraksta formātu īpašības un tabloidizācijas fenomens. Tas tiek realizēts, balstoties uz Ferdinanda de Sosīra un Žaka Deridā teorijas, kā arī Helēnas Luptonas šo teoriju pielietojumu dizaina sfērai, kā arī uz daudzu citu mediju, dizaina un mūsdienu tipogrāfijas ekspertu un speciālistu atziņām. Apkopota informācija par bakalaura darbā izmantotajām pētniecības metodēm – kontentanalīzi, interviju, fokusa grupas aptauju. Darba empīriskajā daļā ir apkopota vispārējā informācija par „Dienu”, tiek raksturots tās dizains pirms un pēc formāta maiņas, tiek veikta „Dienas” satura un formātu salīdzinošā analīze. Kopumā bakalaura darbā ir 49 lapas, izmantots 41 literatūras avots. Atslēgvārdi: avīze, „Diena”, tabloīds, dizains, tipogrāfija.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAvīžu dizaina maiņa: "Dienas" piemērsen_US
dc.title.alternativeNewspaper design change: Diena's exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige