Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketinga (2001 - 2010)
Author
Meldere, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: „Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketingā (2001-2010)” tika izvēlēta, lai tās robežās analizēt dažādu emociju pielietošanu CSDD sociālā mārketingā – sociālās reklāmas kampaņās. Bakalaura darbā tika apskatīts kā dažādu emocionālo paņēmienu maiņa CSDD sociālā mārketingā palīdz veiksmīgāk uzrunāt auditoriju un sekmēt auditorijas rekomendējamas uzvedības pieņemšanas procesu. Bakalaura darba mērķis ir saprast, kāpēc CSDD izmanto dažādu emociju pieejas sociālā mārketinga, kā Pasaulē un Latvija notiekošie ekonomiskie un politiskie procesi ietekmē konkrētas emocionālas pieejas izvēli, kā arī sabiedrības reakciju uz CSDD sociālā mārketinga pasākumiem kopumā un emocionālām reklāmas kampaņām. The Bachelor’s dissertation theme: “Usage of emotional element and instrument in CSDD social marketing (2001-2010)” is chosen to analyze usage of different emotions in CSDD social marketing – social advertisements. In these dissertation will be observed different emotion appeal change in CSDD social marketing in order to motivate auditoria and to succeed in the process of public attitude change. The dissertation purpose is to understand, why CSDD use different emotional appeals in its social marketing and also how World’s and Latvia’s economical and political processes influence choice of concrete emotional appeal, and also society’s reaction to CSDD social marketing campaigns in general and to emotional advertising campaigns.