Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorBeldava, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:09Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:09Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21431en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24567
dc.description.abstractAmerikāņu jauniešu seriāls – „Gossip Girl” jau kopš 2007. gada, kad iznāca seriāla pirmā sērija, ir kļuvis aizvien populārāks. Un pamatojoties uz pieaugošo televīzijas ietekmi uz skatītājiem, sava darba ietvaros mēģinu apskatīt to, kā televīzija kultivē seriālā „Gossip Girl” attēlotos stereotipus par to, kādam jābūt jaunietim. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādu stereotipu veidošanos veicina seriāls „Gossip Girl” un šī seriāla galvenie varoņi. Un vai jaunieši apzinās un izjūt to, ka televīzija atstāj uz viņiem kādu ietekmi. Lai būtu iespējama izvirzīto uzdevumu izpilde, darba gaitā aktuālās informācijas izpētei un apkopošanai izmantotas divas pētījuma metodes: kontentanalīze un aptaujas metode. Un pētījuma rezultātā veiktie pētījumi atspoguļoti ar dažādu tabulu un grafisko diagrammu palīdzību. Darbā tika izmantotas kultivācijas teorija un stereotipizācijas teorija. Pamatojoties uz veikto pētījumu un apkopotajiem rezultātiem, darba nobeigumā var secināt, ka seriāls „Gossip Girl” tomēr veicina stereotipu kultivāciju jauniešu auditorijā.en_US
dc.description.abstractEver since year of 2007, when the first epizode of „Gossip Girl” - the american youth tv series - came out, it has beacome even more popular. On increasing television impact on audience basis, in my research I tried to find out how television cultivates stereotypes, about how teenager should be like, which are represented in tv series „Gossip Girl”. Bachelor thesis goal is to clear up what kind of stereotype development stimulates tv series „Gossip Girl” and the lead characters.And also if youth is aware of that and feels that television leaves some kind of impact on them. I used two research methods: content analysis method and survey method to fulfill all projective assignments and collect all current information for my research. And in the end of research, all results are reflected with tabeles and graphical diagrams. I used theories of cultivation and stereotyping. On managed research basis and summarized results, in the end of my bachelor thesis you can infer, that tv series „Gossip Girl” though stimulates cultivation of stereotypes in youth audience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStereotipu kultivācija seriālā "Gossip Girl": jauniešu viedokļu analīzeen_US
dc.title.alternativeCultivation of stereotypes in tv series "Gossip Girl": youth opinion analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record