Show simple item record

dc.contributor.advisorRonis, Arminsen_US
dc.contributor.authorČirksta, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29577en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24637
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnijam līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājums” mērķis ir izpētīt trijās vidēs pastāvošos tēlus un tos savstarpēji salīdzināt, lai noskaidrotu visās trijās vidi veidojošajās mērķauditorijās pastāvošo redzējumu par Latvijas Radio 2. Darba teorētiskā daļā aplūkoti vairāki komunikācijas zinātņu teorētiskie pieņēmumi par tēlu un organizācijas tēlu, tā funkcijām, īpašībām un organizācijas tēla izveides pieņēmumiem. Bakalaura darba teorētiskā bāze ir balstīta Klausa Mertena tēla teorijā. Latvijas Radio 2 tēlu interneta plašsaziņas līdzekļos, reālās auditorijas vidē un LR2 paštēls ir pētīts izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, semantisko diferenciāli, aptauju un daļēji strukturēto interviju. Atslēgvārdi: Latvijas Radio 2, tēls, organizācijas tēls.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Latvian Radio 2 self-image, the media image (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv of period June 2011. – June 2012.) and the real audience image comparison" is to explore the current discourse of each image and compared with each other to find out existing views about Latvian Radio 2. In theoretical part of research author describes several communication sciences theoretical assumptions of the image and the organization image, as well as image features, attributes and how organizational image develops. Mainly theoretical part is based on approaches of Klauss Merten image theory. Methodology of research work is based on qualitative content analysis, semantic differential, surveys and semi-structured interviews. Keywords: Latvian Radio 2, the image, organization image.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnija līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeLatvian Radio 2 self-image, the media image (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv of period June 2011. – June 2012.) and the real audience image comparisonen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record