Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGrasberga, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30083en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24643
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reklāmas konstruētā sporta preču patērētāja identitāte laikrakstā "Sporta Pasaule" no 1935. līdz 1937. gadam: laikmeta ietekmes”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāds bijis reklāmas konstruētais sporta preču patērētājs laika periodā no 1935. gada līdz 1937. gadam laikrakstā "Sporta Pasaule". Teorētiskajā daļā aplūkota identitātes teorija, patērniecība, patērētāju kultūras attīstība, patērētāja identitāte, reklāmas jēdziens, kā arī vēstures konteksts, raksturotas galvenās laikmeta iezīmes, kā arī iekļauts laikraksta "Sporta Pasaule" apraksts. Kā pētniecības metodes darbā izmantotas – vizuālā kontentanalīze un diskursa analīze. Pētījuma rezultātā tiek atklāts, kādu sporta preču patērētāja identitāti konstruēja reklāma no 1935. līdz 1937. gadam un kā to ietekmēja valdošais režīms valstī. Atslēgvārdi: identitāte, patērētāju kultūra, patērētāja identitāte, reklāma, vizuālā kontentanalīze, laikraksts "Sporta Pasaule".en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is „ The identity of the sports goods consumer as created by advertisements in the newspaper "Sporta Pasaule" from 1935th to 1937rd: period influences”. The aim is to clarify how the sporting goods consumer identity was constructed by the ads during time period from 1935th to 1937rd. Theoretical part of thesis deals with the theory of identity, consumerism, consumer culture, consumer identity, advertising concept, as well as the context of history, described the main features of the period and also newspaper "Sporta Pasaule" description. Critical discourse analysis and visual context analysis was used as a research methods. Result of the study reveals how the ads published in the newspaper "Sporta Pasaule" during the time period from 1935th to 1933rd created consumer identity and how it was affected by the regime in the country. Keywords: identity, consumer culture, consumer identity, advertising, visual content analysis, newspaper "Sporta Pasaule".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas konstruētā sporta preču patērētāja identitāte laikrakstā "Sporta Pasaule" no 1935. līdz 1937. gadam: laikmeta ietekmesen_US
dc.title.alternativeThe identity of the sports goods consumer as created by advertisements in the newspaper "Sporta Pasaule" from 1935th to 1937rd: period influencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record