Vizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)
Author
Kundziņa, Simona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Vizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)”.
Darba struktūra sastāv no trīs daļām – teorijas daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstītas metaforas un vizuālās metaforas teorijas, mediju semiotikas, uztveres semiotikas un zīmju teorijas, kā arī vizuālās un verbālās komunikācijas un uztveres teorijas. Darba metodoloģijas sastāv no divām pētījuma metodēm – vizuālā kontentanalīzes un interneta aptauja. Empīriskajā daļā tika veikta reklāmvēstījumu vizuālā kontentanalīze un izveidota interneta aptauja.
Atslēgas vārdi: Vizuālā komunikācija, verbālā komunikācija, vizuālās zīmes, verbālās zīmes, reklāmvēstījumi tīmekļa vidē, sabiedriskās attiecības, vizuālās metaforas, semiotika, mediji Bachelor's thesis: "Visual PR message: a comparative efficiency analysis of verbal and visual material (Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv 2012–2013)”.
Structure of the bachelor’s consists of three parts - theory part, the methodology part and empirical parts. The theoretical part describes the visual metaphor and metaphor theory, media semiotics, semiotics of perception and signs theory, and visual and verbal communication and perception theory. Methodology consist of two research methods - visual content analysis and online survey. The empirical part was accomplished with PR messages visual content analysis, and online survey.
Key words: Visual communication, verbal communication, visual signs, verbal signs, public relations messages in internet environment, public relations, visual metaphor, semiotics, media