• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)

Thumbnail
View/Open
309-30345-Kundzina_Simona_sk10297.pdf (4.611Mb)
Author
Kundziņa, Simona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Vizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)”. Darba struktūra sastāv no trīs daļām – teorijas daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstītas metaforas un vizuālās metaforas teorijas, mediju semiotikas, uztveres semiotikas un zīmju teorijas, kā arī vizuālās un verbālās komunikācijas un uztveres teorijas. Darba metodoloģijas sastāv no divām pētījuma metodēm – vizuālā kontentanalīzes un interneta aptauja. Empīriskajā daļā tika veikta reklāmvēstījumu vizuālā kontentanalīze un izveidota interneta aptauja. Atslēgas vārdi: Vizuālā komunikācija, verbālā komunikācija, vizuālās zīmes, verbālās zīmes, reklāmvēstījumi tīmekļa vidē, sabiedriskās attiecības, vizuālās metaforas, semiotika, mediji
 
Bachelor's thesis: "Visual PR message: a comparative efficiency analysis of verbal and visual material (Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv 2012–2013)”. Structure of the bachelor’s consists of three parts - theory part, the methodology part and empirical parts. The theoretical part describes the visual metaphor and metaphor theory, media semiotics, semiotics of perception and signs theory, and visual and verbal communication and perception theory. Methodology consist of two research methods - visual content analysis and online survey. The empirical part was accomplished with PR messages visual content analysis, and online survey. Key words: Visual communication, verbal communication, visual signs, verbal signs, public relations messages in internet environment, public relations, visual metaphor, semiotics, media
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24648
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV