Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorKundziņa, Simonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:20Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30345en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24648
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Vizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)”. Darba struktūra sastāv no trīs daļām – teorijas daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstītas metaforas un vizuālās metaforas teorijas, mediju semiotikas, uztveres semiotikas un zīmju teorijas, kā arī vizuālās un verbālās komunikācijas un uztveres teorijas. Darba metodoloģijas sastāv no divām pētījuma metodēm – vizuālā kontentanalīzes un interneta aptauja. Empīriskajā daļā tika veikta reklāmvēstījumu vizuālā kontentanalīze un izveidota interneta aptauja. Atslēgas vārdi: Vizuālā komunikācija, verbālā komunikācija, vizuālās zīmes, verbālās zīmes, reklāmvēstījumi tīmekļa vidē, sabiedriskās attiecības, vizuālās metaforas, semiotika, medijien_US
dc.description.abstractBachelor's thesis: "Visual PR message: a comparative efficiency analysis of verbal and visual material (Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv 2012–2013)”. Structure of the bachelor’s consists of three parts - theory part, the methodology part and empirical parts. The theoretical part describes the visual metaphor and metaphor theory, media semiotics, semiotics of perception and signs theory, and visual and verbal communication and perception theory. Methodology consist of two research methods - visual content analysis and online survey. The empirical part was accomplished with PR messages visual content analysis, and online survey. Key words: Visual communication, verbal communication, visual signs, verbal signs, public relations messages in internet environment, public relations, visual metaphor, semiotics, mediaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālais reklāmvēstījums: verbālā un vizuālā materiāla efektivitātes salīdzinošā analīze Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv (2012–2013)en_US
dc.title.alternativeVisual PR message: a comparative efficiency analysis of verbal and visual material (Tvnet.lv, Apollo.lv, Delfi.lv 2012–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record