SIA "Latvija Statoil" reputācija uzņēmuma klientu vērtējumā
Author
Rudziša, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Ekonomiskās krīzes apstākļos ikviens uzņēmums vēl asāk izjūt konkurenci, katrs klients ir ļoti augstu vērtējams, tāpēc šobrīd ir laiks, kad svarīgi novērtēt to, cik daudz uzņēmums ir rūpējies par saviem klientiem, darbiniekiem, sabiedrību kopumā un kādu reputāciju uzņēmums ir ieguvis, jo tas ir uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats. Klienta izvēles pamatā nav tikai cena vai produkta vizuālā pievilcība! Izveidojušās attiecības, sadarbības pieredze, informācija par uzņēmumu publiskajā telpā, atsauksmes u.tml. – tas viss kopā ir tas, kāpēc cilvēki izdara izvēli par labu viena vai otra uzņēmuma piedāvājumam.
Darba mērķis ir izpētīt SIA „Latvija Statoil” reputāciju uzņēmuma klientu – privātpersonu – vērtējumā, un izdarīt secinājumus par to, kas ir tās īpašības, kuras klienti vērtē un gaida no uzņēmuma puses, un pierādīt to, ka neskatoties uz krīzes apstākļiem, patērētāju izvēlē par labu noteiktam produktam liela loma ir uzņēmuma reputācijai. In economic crisis, every company stronger feels competition, each customer is highly appreciated so now is the time when it is important to assess how much the company took care of it’s customers, employees, society in general, and how kind of reputation the company has achieved, because it is the base for company’s successful operation. Customers’ selection is not based solely on price or product visual attractiveness! Established relationships, cooperation experience, information about company in the public space, comments, etc..- all this together is why people make a choice of one or the other company’s offering.
The goal of this work is to investigate the Ltd „Latvia Statoil” reputation of the company’s customers - individuals - assessment and draw conclusions about what are the qualities that are valued by customers and what kind of qualities are waiting from the company, and prove that, despite the crisis conditions, consumer preferences are affected very much by company’s reputation.