Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorAleksejeva, Nikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:22Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33527en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24668
dc.description.abstractDarba “Sabiedrisko vērtību teorija un labas prakses principu realizācija sabiedrisko mediju finansējuma modeļos un Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējas” pētījuma problēma vērsta, lai noskaidrotu, kādi ir iespējamie sabiedriskā medija finansēšanas modeļi un kādi ir tos ietekmējošie faktori, lai nodrošinātu sabiedrisko mediju misijas izpildi atbilstoši Sabiedrisko vērtību teorijai? Bakalaura darba mērķis ir prognozēt atbilstoša sabiedrisko mediju finansējuma modeļa ieviešanas iespējas Latvijas sabiedrisko mediju praksē, kas īstenots, veicot 17 intervijas ar amatpersonām, kas ietekmē Latvijas sabiedrisko mediju attīstību. Kvalitatīvas un kvantitatīvas kontentanalīzes rezultātā tika nonākts pie vērtībām un labas prakses elementiem, kas kontekstā ar respondentu atbildēm par piemērotāko finansējuma modeli, sniedz ieskatu Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējās. Atslēgas vārdi: sabiedriskās vērtības, laba pārvaldība, sabiedriskie mediji, sabiedrisko mediju finansējuma modeļien_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Public Value Theory and The Realization of Public Service Management Principles in Financial Models and The Development Possibilities of Latvian Public Service Media” is devoted to determinining possible models of public service media financing and factors that influence fulfillment of public service media mission according to Public value theory as key research problem. The goal of thesis is to predict possibilities of implementing an appropriate public media financing model and to achieve it 17 structured interviews were conducted to respondets in positions that affect development of public service media in Latvia. As a result of qualitative and quantitative content analysis, values and elements of good practice were identified, that, in context of interview responses about most appropriate financing model, gives an insight into opportunities of public service media in Latvia. Atslēgas vārdi: public value, good management practice, public service media, the financial models of public service mediaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko vērtību teorija un labas prakses principu realizācija sabiedrisko mediju finansējuma modeļos un Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējasen_US
dc.title.alternativeThe Public Value Theory And The Realization Of Public Service Management Principles In Financial Models and The Development Possibilities of Latvian Public Service Mediaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record