Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorGierkena, Elzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34684en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24679
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot apdrošināšanas kompānijas "Gjensidige Baltic" zīmola atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū. Analizējot pētījuma rezultātus, secināts, ka salīdzinoši liels skaits cilvēku atpazīst šo zīmolu, tomēr tie neatceras šī zīmola reklāmas, zīmols nerada ar sevi spēcīgas asociācijas, un cilvēkiem nav saprotams tā nosaukums un nozīme. Latvijā šis zīmols iepriekš darbojās kā "Parekss apdrošināšanas kompānija", bet nu jau sešus gadus tas darbojas kā "Gjensidige Baltic". Šo gadu laikā zīmols ir mainījies, saskaroties gan ar aizspriedumiem sava agrākā nosaukuma dēļ, gan ar cilvēku neizpratni par to, kā zīmola jauno nosaukumu iespējams izrunāt. Darba rezultātā ir izveidoti, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti, kā arī izveidoti priekšlikumi zīmola atpazīstamības veicināšanai. Atslēgvārdi: Gjensidige Baltic, zīmols, apdrošināšana, atpazīstamība, atpazīstamības veicināšana, patērētāji.en_US
dc.description.abstractThe aim of this research was to determine Insurance company’s "Gjensidige Baltic" brand awareness among the Latvian population. While analyzing the results of the research it was discovered that majority of people recognize the brand, however people do not recall any advertisements, the brand is not creating any strong associations and people do not understand the meaning of the brand name. Before the brand in Latvian market was known as "Parekss insurance company", but for six years it is working as "Gjensidige Baltic". During these six years the brand has changed, facing prejudice against long tittle as well as misunderstanding of the pronunciation. As a result of this research the results were gathered and analysed, and suggestions for the brand awareness improvement where made. Key words: Gjensidige Baltic, brand, awareness, insurance, improvement of awareness, consumersen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleApdrošināšanas kompānijas "Gjensidige Baltic" zīmola atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidūen_US
dc.title.alternativeInsurance company’s "Gjensidige Baltic" brand awareness among the Latvian populationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record