Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorDirko, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34958en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24681
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „„Top Shop” reklāmas efektivitāte un ietekme uz skatītāju”. Darbā teorētiskajā daļā tiek apskatītas marketinga aktivitātes, marketinga kompleksi 4P, mārketinga aktivitāšu pilnveidošanas iespējas, reklāmas veidi un patērētāju uzvedība tirgū. Izpētīt cik efektīvi „Top Shop” reklāma iedarbojas uz patērētājiem, kādām cilvēka vecuma grupām tā interesē, vai „Top Shop” televīzijas reklāma spēj atrast savus pircējus starp jauniešiem, vai moderniem cilvēkiem, kuri bieži izmanto iepirkšanos internetā. Darba pētnieciska problēma: Uz kādu auditoriju darbojas televīzijas reklāma „Top Shop” un cik stipri tā ietekmē. Darba pētījuma objekts: „Top Shop” video reklāmas, kas tika translētas novembrī, Latvijas televīzijas ēterā. Atslēgas vārdi: Top Shop, televeikals, zīmols, video reklāma, marketings, reklāma, mediji.en_US
dc.description.abstractThe subject of this BA report is „The effect of advertising on the perception of Top Shop”. The theoretical part of this research is exploring marketing activities, marketing complexes 4P, the abilities to improve marketing activities, style of the adverts and the consumer’s behaviour on the market. To research how effective “Top Shop” adverts affect the consumer, which age range is most interested in the advert, can “Top Shop” adverts find their clients between a young audience and modern people who are often buying products through the internet. The researchable problem of the report: What is the teleshop “Top Shop” audience and how strong is the influence. The research object of the report: Teleshops “Top Shop” video adverts, which was broadcasted in November in Latvian Television air time. Key words: Top, Shop, teleshop, brand, video adverts, marketing, advert, media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title„Top Shop” reklāmas efektivitāte un ietekme uz skatītājuen_US
dc.title.alternativeThe effect of advertising on the perception of Top Shopen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record