Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJanke, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36254en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24692
dc.description.abstractBakalaura darbs „Stendera Ziepju Fabrika” mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006. gadā” sastāv no ievada, teorētiskās un empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un 3 pielikumiem. Darba mērķis bija noskaidrot, kāds ir „Stendera Ziepju Fabrikas” ieviesto klienta karšu darbības princips un kā tas ietekmē klientu lojalitāti. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts mārketinga jēdziens, kā arī aprakstīta darba metodoloģija. Empīriskajā daļā tiek sniegts SIA „Stendera Ziepju Fabrika” darbības raksturojums, aprakstītas uzņēmuma mārketinga aktivitātes, izklāstīta pētījuma gaita, kā arī analizēti iegūtie dati. Nozīmīgākie secinājumi, kas radās pētījuma gaitā par „Stendera Ziepju Fabrikas” klienta karšu sistēmu: 1.Pārāk sarežģītais iegūšanas mehānisms; 2.Kartes tehniskais risinājums ir ļoti nepraktisks mūsdienu cilvēkam; 3.Klienta kartes īpašnieku salīdzinoši nelielās priekšrocības. Darba nobeigumā izvirzīti priekšlikumi klienta karšu sistēmas uzlabošanai.en_US
dc.description.abstractThe diploma work „Stendera Ziepju Fabrika’s marketing comunication activities in 2006” includes introduction part, theoretical and empirical parts, conclusions, propositions and three attachments. The goal of the diploma work was to research „Stendera Ziepju Fabrika” client card’s workings and how it affects client’s loyalty. In the theoretical part there are considered marketing concept and described the work’s methodology. In the empirical part there are described general information about enterprise and its marketing strategy, the main attention turned to client cards. There are also expounded research process and analysed the data. Major conclusions after „Stendera Ziepju Fabrika” client cards’ sistem research are: 1.There are too difficult card getting system; 2.Card has very unsuccessful technical solution; 3.There are too few client cards’ benefits. Major propositions are written at the end of work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Stendera Ziepju Fabrika" mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006.gadāen_US
dc.title.alternativeMarketing Communication Activities of the Company "Stendera Ziepju Fabrika" in 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record