Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorReinberga, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:25Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36799en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24696
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādus komunikācijas uzdevumus veikusi interneta vietne www.YouTube.com – reklāmas, izklaides, informācijas vai citus - laika periodā no 2008. gada 1. janvāra līdz 2008. gada 31. martam, konstatējot vietnes saturā reklāmai, izklaidei un informācijai raksturīgās iezīmes. Pētījums tiek balstīts uz reklāmas, infoklaides, interneta tehnoloģiju, spēles teorijas, populārās kultūras teorijām, kā arī, atsaucoties uz līdzšinējām analīzēm par vietnes YouTube vēsturi un funkcionalitāti. Pētījuma empīriskās daļas pamatā ir kontentanalīze un dziļās intervijas. Kontentanalīzei ir pakļauti 72 video faili, kas augšupielādēti vietnē 2008. gada pirmajā ceturksnī, savukārt dziļās intervijas veiktas ar deviņiem mediju, mārketinga un reklāmas speciālistiem. Pētījums ļauj secināt, ka infoklaide un izklaide vietnes saturā dominē, salīdzinoši pret reklāmu un informāciju. Atslēgas vārdi: reklāma, infoklaide, izklaide, informācija.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s thesis „Internet site YouTube as an advertisement and infotainment channel in first quarter of year 2008.” is to research, which communication tasks internet site YouTube realized- advertisment, infotainment, entertainment, information or is it something else, in period of time from January till March, 2008. And to find infotaimnent and advertisment in the content of the site. Research is based on advertisment’s, infotainment’s, Homo Ludens’s, Popular Culture’s theories and with reference to previous analysis about YouTube’s history and functionality. The base of empirical part’s research is contentanalysis and deep interviews. There are 72 video files from YouTube that are analysed using contentanalysis, and also there are nine deep interwiews with advertisment and marketing experts. This research shows that there are more infotainment and entertainment than advertisment and information in the site. Key words: Advertisment, Infotainment, Entertainment, Information.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleInterneta vietne "YouTube" kā reklāmas un infoizklaides kanāls 2008. gada pirmajā ceturksnīen_US
dc.title.alternativeInternet Site YouTube as an Advertisement and Infotainment Channel in First Quarter of Year 2008en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record