Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorZilberte, Astraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:27Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:27Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38648en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24709
dc.description.abstractBakalaura darbs „Vērtību arhetipu izmantojums Rīgas vides reklāmu saturā 2012. gadā” ir pētījums, kura mērķis ir noskaidrot, vai Rīgas vides reklāmās izmantotie arhetipi bijuši efektīvi. Darba mērķis ir gūt skaidrojumu, kādas arhetipu formas tiek izmantotas Rīgas vides reklāmu saturā 2012.gadā, caur kādiem apstākļiem arhetipi tiek atpazīti un kā tie korelē ar sabiedrību. Bakalaura darba teorētiskā daļa balstīta uz Karla Gustava Junga bezapziņas konceptu un arhetipu teoriju, kā arī uz M.Markas un K.Pīrsones izstrādāto reklāmas arhetipu sistēmu un klasifikāciju. Tāpat darbā apskatīta arī vides reklāmu teorija. Darba empīriskajā daļā, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, tiek apskatītas Rīgas pilsētas vides reklāmas 2012.gadā un ar anketēšanu atklāts, kā sabiedrība izprot un atpazīst arhetipus vides reklāmās. Darba gaitā tiek realizēti izvirzītie uzdevumi, sasniegts darba mērķis. Atslēgvārdi: Arhetips, Rīgas vides reklāma, bezapziņa, kvalitatīvā kontentanalīze, anketēšana.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis „The usage of the value of archetypes in Riga's environmental advertising content in 2012” is a study which aims to determine whether the archetypes used in Riga’s environmental advertising has been effective. The goal is to obtain an explanation of the archetype forms which are used in the environmental advertising content in 2012, through which conditions archetypes are recognized and how they correlate with the public. The theoretical part of the thesis is based on Carl Gustav Jung’s concept of unconsciousness and theory of archetypes as well as M. Mark’s and C. Pearson’s developed system and qualification of archetypes. Empirical part of the work examines Riga city’s environmental advertisements in 2012 using qualitative content analysis. And with questionnaire it is revealed how the society understands and recognizes the archetypes in environmental advertisements. During the study the raised tasks are realized and the aim of the work completed. Keywords: Archetype, Riga’s environmental advertisement, unconsciousness, qualitative content analysis, questionnaire.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVērtību arhetipu izmantojums Rīgas vides reklāmu saturā 2012. gadāen_US
dc.title.alternativeThe usage of the value of archetypes in Riga's environmental advertising content in 2012en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record