• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tirdzniecības centru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums: "Alfa" un "Spice" gadījums

Thumbnail
View/Open
309-39448-Freindta_Alisa_af10034.pdf (2.134Mb)
Author
Freindta, Alisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Tirdzniecības centru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums: "Alfa" un "Spice" gadījums”. Tā mērķis ir izpētīt abu tirdzniecības centru sociālo mediju komunikācijas praksi un noskaidrot mērķauditorijas viedokli par to. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par tehnoloģiju attīstību, sociālajiem medijiem, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu un mediju lietošanas paradumiem. Darba pētnieciskajā daļā veikta uzņēmumu „Alfa” un „Spice” sociālo mediju satura kontentanalīze un sekotāju aptauja ar mērķi iegūt priekšstatu par uzņēmumu realizēto sociālo mediju komunikācijas praksi un noskaidrot auditorijas viedokli par to. Darbā secināts, ka t/c „Alfa” komunikācija sociālo mediju vidē ir veiksmīgāka nekā konkurentam, jo tas spējis efektīvāk izmantot jauno mediju videi raksturīgās darbības. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketings, Alfa, Spice, mārketinga komunikācija.
 
Bachelor's thesis title is „Marketing communication of trade centers in social media and the evaluation of it: case "Alfa" and "Spice"”. The aim of the thesis is to explore the shopping centers Alfa and Spice social media communication practices, and to ascertain the opinion of the audience. The theoretical part consists of chapters on the development of technology, social media, marketing communications and social media marketing. The research part consists of the content analysis of social media content and audience survey, used to get an idea about the company carrying out the social media communication practices and to identify the audience’s opinion of it. The Thesis has led to a conclusion that the communication in social media of shopping center Alfa is more successful, as it has been able to use effectively new media. Keywords: social media, marketing, Alfa, Spice, marketing communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24726
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV