Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorFreindta, Alisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39448en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24726
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Tirdzniecības centru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums: "Alfa" un "Spice" gadījums”. Tā mērķis ir izpētīt abu tirdzniecības centru sociālo mediju komunikācijas praksi un noskaidrot mērķauditorijas viedokli par to. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par tehnoloģiju attīstību, sociālajiem medijiem, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu un mediju lietošanas paradumiem. Darba pētnieciskajā daļā veikta uzņēmumu „Alfa” un „Spice” sociālo mediju satura kontentanalīze un sekotāju aptauja ar mērķi iegūt priekšstatu par uzņēmumu realizēto sociālo mediju komunikācijas praksi un noskaidrot auditorijas viedokli par to. Darbā secināts, ka t/c „Alfa” komunikācija sociālo mediju vidē ir veiksmīgāka nekā konkurentam, jo tas spējis efektīvāk izmantot jauno mediju videi raksturīgās darbības. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketings, Alfa, Spice, mārketinga komunikācija.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis title is „Marketing communication of trade centers in social media and the evaluation of it: case "Alfa" and "Spice"”. The aim of the thesis is to explore the shopping centers Alfa and Spice social media communication practices, and to ascertain the opinion of the audience. The theoretical part consists of chapters on the development of technology, social media, marketing communications and social media marketing. The research part consists of the content analysis of social media content and audience survey, used to get an idea about the company carrying out the social media communication practices and to identify the audience’s opinion of it. The Thesis has led to a conclusion that the communication in social media of shopping center Alfa is more successful, as it has been able to use effectively new media. Keywords: social media, marketing, Alfa, Spice, marketing communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTirdzniecības centru mārketinga komunikācija sociālajos medijos un tās novērtējums: "Alfa" un "Spice" gadījumsen_US
dc.title.alternativeMarketing communication of trade centers in social media and the evaluation of it: case "Alfa" and "Spice"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record