• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iekšējā komunikācija kā lojalitātes un motivācijas instruments: A/S "Air Baltic Corporation" Stjuartu dienesta analīze

Thumbnail
View/Open
309-40461-Duboviks_Janis_jd10056.pdf (1.551Mb)
Author
Duboviks, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā "Iekšējā komunikācija kā lojalitātes un motivācijas instruments: A/S "Air Baltic Corporation" Stjuartu dienesta analīze" apskatīta esošā Stjuartu dienesta lojalitātes veicināšanas un motivācijas sistēma, kā arī uzņēmuma iekšējās komunikācijas ietekme uz šo sistēmu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Teorētisko daļu veido nodaļas par darbinieku nozīmi organizācijā, iekšējo komunikāciju, motivāciju un lojalitāti. Metodoloģiskā daļā apskatītas pētījumā izmantotās pētījuma metodes. Empīriskajā daļā tika veikta iegūto datu analīze. Darba rezultātā tika noskaidrots kāda ir iekšējās komunikācijas ietekme uz stjuartu lojalitāti un darba motivāciju. Atslēgvārdi: iekšējā komunikācija, lojalitāte, motivācija, "airBaltic", stjuarts.
 
Title of a bachelor thesis is "Internal communication as an instrument of loyalty and motivation: analysis of stock company "Air Baltic Corporation" Cabin crew department". Thesis examines existing system of motivation and facilitation of loyalty of Cabin Crew department, as well as impact of company’s internal communication on this system. Thesis consists of three parts – theoretical, methodological and empirical. Theoretical part formed from chapters about importance of employees in organization, internal communication, loyalty and motivation. Methodological part includes review of research methods that have been used in this thesis. Empirical part contains analysis of gathered data. As a result of this work it has been found out what is the impact of internal communication on loyalty and motivation of cabin crew. Key words: internal communication, loyalty, motivation, "airBaltic", cabin crew.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24732
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV