Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorDuboviks, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:30Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:30Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40461en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24732
dc.description.abstractBakalaura darbā "Iekšējā komunikācija kā lojalitātes un motivācijas instruments: A/S "Air Baltic Corporation" Stjuartu dienesta analīze" apskatīta esošā Stjuartu dienesta lojalitātes veicināšanas un motivācijas sistēma, kā arī uzņēmuma iekšējās komunikācijas ietekme uz šo sistēmu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Teorētisko daļu veido nodaļas par darbinieku nozīmi organizācijā, iekšējo komunikāciju, motivāciju un lojalitāti. Metodoloģiskā daļā apskatītas pētījumā izmantotās pētījuma metodes. Empīriskajā daļā tika veikta iegūto datu analīze. Darba rezultātā tika noskaidrots kāda ir iekšējās komunikācijas ietekme uz stjuartu lojalitāti un darba motivāciju. Atslēgvārdi: iekšējā komunikācija, lojalitāte, motivācija, "airBaltic", stjuarts.en_US
dc.description.abstractTitle of a bachelor thesis is "Internal communication as an instrument of loyalty and motivation: analysis of stock company "Air Baltic Corporation" Cabin crew department". Thesis examines existing system of motivation and facilitation of loyalty of Cabin Crew department, as well as impact of company’s internal communication on this system. Thesis consists of three parts – theoretical, methodological and empirical. Theoretical part formed from chapters about importance of employees in organization, internal communication, loyalty and motivation. Methodological part includes review of research methods that have been used in this thesis. Empirical part contains analysis of gathered data. As a result of this work it has been found out what is the impact of internal communication on loyalty and motivation of cabin crew. Key words: internal communication, loyalty, motivation, "airBaltic", cabin crew.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIekšējā komunikācija kā lojalitātes un motivācijas instruments: A/S "Air Baltic Corporation" Stjuartu dienesta analīzeen_US
dc.title.alternativeInternal communication as an instrument of loyalty and motivation: analysis of stock company "Air Baltic Corporation" Cabin crew departmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record