Politiskā reklāma kā politikas veidošanas mehānisms ES valstīs
Author
Levkāne, Dagmāra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kalniņš, Valts
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma tēma ir „Politiskā reklāma kā politikas veidošanas mehānisms ES valstīs”.
Tajā tiek meklēta sakarība starp sabiedrības politiskās kultūras un ES valstu likuma normām ar politisko reklāmu efektivitāti.
Darba mērķis: izpētot politiskās reklāmas, izanalizēt to, kā sabiedrības politiskā kultūra un ES dalībvalstu likuma normas ietekmē vēlēšanu rezultātus.
Uzdevumi ir izpētīt politiskās reklāmas, apzināt ES valstu politiskās kultūras sastāvdaļas un likuma normas, kā arī veikt secinājumus.
Pētījuma ietvaros tiks analizēta pieejamā literatūra par politiskajām reklāmām un to ietekmi, kā arī faktori, kas var ietekmēt politikas veidošanu.
Izvirzītā hipotēze tika apstiprināta, jo gan sabiedrības politiskā kultūra, gan katrā valstī pastāvošās likuma normas ir politikas veidošanas mehānisma daļa. Title of the research is “Political advertising as the mechanism that forms politic in the EU countries”.
Base of research is connection between political culture of the society and low in the EU countries with effectiveness of political advertising.
Purpose: by analyzing political advertising, find out how political culture and low in the EU countries affect results of the elections.
Tasks are to explore political advertising, identify components of the political culture and low in EU countries, and draw conclusions.
In the research will be analyzed available literature on political advertising and the impact of it, factors that may influence the policy-making.
As the result of the research the hypothesis was confirmed, because both political culture and existing low of EU countries is part of the mechanism that forms politic.