Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņš, Valtsen_US
dc.contributor.authorLevkāne, Dagmāraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:30Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:30Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41008en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24736
dc.description.abstractPētījuma tēma ir „Politiskā reklāma kā politikas veidošanas mehānisms ES valstīs”. Tajā tiek meklēta sakarība starp sabiedrības politiskās kultūras un ES valstu likuma normām ar politisko reklāmu efektivitāti. Darba mērķis: izpētot politiskās reklāmas, izanalizēt to, kā sabiedrības politiskā kultūra un ES dalībvalstu likuma normas ietekmē vēlēšanu rezultātus. Uzdevumi ir izpētīt politiskās reklāmas, apzināt ES valstu politiskās kultūras sastāvdaļas un likuma normas, kā arī veikt secinājumus. Pētījuma ietvaros tiks analizēta pieejamā literatūra par politiskajām reklāmām un to ietekmi, kā arī faktori, kas var ietekmēt politikas veidošanu. Izvirzītā hipotēze tika apstiprināta, jo gan sabiedrības politiskā kultūra, gan katrā valstī pastāvošās likuma normas ir politikas veidošanas mehānisma daļa.en_US
dc.description.abstractTitle of the research is “Political advertising as the mechanism that forms politic in the EU countries”. Base of research is connection between political culture of the society and low in the EU countries with effectiveness of political advertising. Purpose: by analyzing political advertising, find out how political culture and low in the EU countries affect results of the elections. Tasks are to explore political advertising, identify components of the political culture and low in EU countries, and draw conclusions. In the research will be analyzed available literature on political advertising and the impact of it, factors that may influence the policy-making. As the result of the research the hypothesis was confirmed, because both political culture and existing low of EU countries is part of the mechanism that forms politic.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titlePolitiskā reklāma kā politikas veidošanas mehānisms ES valstīsen_US
dc.title.alternativePolitical advertising as the mechanism that forms politic in the EU countriesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record