Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Dainaen_US
dc.contributor.authorMežjāne, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:31Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41062en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24740
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot, vai stāstu stāstīšana ir efektīvs lasīšanas veicināšanas paņēmiens bērniem. Pētījuma problēma ir mūsdienu bērnu nevēlēšanās lasīt, lasīšanu varētu veicināt stāstu stāstīšana bibliotēkās. Darbā tiek analizēts stāstu stāstīšanas process atbilstoši bērnu vecumposmam, izmantojot dažādus runas stilus. Teorētiskā bāze ir balstīta uz Lasītāja reakcijas kritikas teoriju un Runas darbības teoriju. Galvenie pētījuma uzdevumi ir noskaidrot, vai Latvijas bibliotēkās izmanto stāstu stāstīšanas metodi un analizēt bibliotekāru pieredzi saistībā ar metodes efektivitāti. Pētījumā datu ieguvei izmantota anketēšana un intervēšana. Pētījuma rezultāti apstirpina stāstu stāstīšanas metodes pozitīvo ietekmi uz lasīšanas veicināšanu.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s paper is to find out efficiency of storytelling in reading promotion activities for children. Research problem is the reluctance of today's children to read. Reading would promote storytelling in libraries. The Paper analyzes the storytelling process according to children's age group using different speech styles. The theoretical basis is based on the Reader response criticism and Speech act theory. The main tasks of Paper is to find out situation in Latvia about using storytelling method and analyze librarians experience with the efficiency of the method. Methodology consists of questionnaires and interviews. The results approves the storytelling positive impact on the promotion of reading.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleStāstu stāstīšanas izmantošana lasīšanas veicināšanas pasākumosen_US
dc.title.alternativeStorytelling use in reading promotion activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record