Lasīšanas galvenā motivācija mūsdienu bērniem un tās sekmēšana ar bibliotekārām un pedagoģiskām darba metodēm
Author
Aldersone, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cīrule, Sandra
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā aplūkota interaktīvās tehnoloģijas progresa pieaugošā ietekme uz bērnu lasīšanas motivāciju. Darba mērķis bija apzināt un analizēt bērnu lasīšanas procesu, noteikt bērnu lasīšanas intereses. Pētījumā analizētas arī bibliotekārā un pedagoģiskā darba metodes bērnu lasīšanas veicināšanā.
Darbā pievērsta liela uzmanība bērniem kā potenciāliem bibliotēkas lietotājiem, analizējot bērnu psiholoģiskās attīstības īpatnības.
Bakalaura darba aktualitāte pamatota uz masu mediju un sabiedrības pieaugošo ieinteresētību par lasīšanas problēmām mūsdienu sabiedrībā. Darbā veikta statistikas datu un socioloģiskās aptaujas rezultātu analīze, kā arī aplūkoti lasīšanas veicināšanas mērķprogrammu empīriskie dati.
Atslēgvārdi: Lasīšana, Sekmēšana, Bibliotekārās, Pedagoģiskās metodes In bachelor work is considered influence of the interactive technology progress on children reading motivation. The aim of work was to realize and analyze children reading process as well to determine children reading interests. In investigation librarian and pedagogic work methods in promotion of children reading were also analized.
In the work presented a great interest is directed to children as potential library attendents; analysing peculiarities of children psychological development.
The actuality of bachelor work is based on growing interest in Mass Media and socium about reading problems in contemporary society. Work includes analysis of statistic data and sociologic-interrogatory, and empirical data of reading promotion goal programms.
Key words: Reading, Promotion, Library, Pedagogic Methods