Show simple item record

dc.contributor.advisorCīrule, Sandraen_US
dc.contributor.authorAldersone, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:31Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4135en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24744
dc.description.abstractBakalaura darbā aplūkota interaktīvās tehnoloģijas progresa pieaugošā ietekme uz bērnu lasīšanas motivāciju. Darba mērķis bija apzināt un analizēt bērnu lasīšanas procesu, noteikt bērnu lasīšanas intereses. Pētījumā analizētas arī bibliotekārā un pedagoģiskā darba metodes bērnu lasīšanas veicināšanā. Darbā pievērsta liela uzmanība bērniem kā potenciāliem bibliotēkas lietotājiem, analizējot bērnu psiholoģiskās attīstības īpatnības. Bakalaura darba aktualitāte pamatota uz masu mediju un sabiedrības pieaugošo ieinteresētību par lasīšanas problēmām mūsdienu sabiedrībā. Darbā veikta statistikas datu un socioloģiskās aptaujas rezultātu analīze, kā arī aplūkoti lasīšanas veicināšanas mērķprogrammu empīriskie dati. Atslēgvārdi: Lasīšana, Sekmēšana, Bibliotekārās, Pedagoģiskās metodesen_US
dc.description.abstractIn bachelor work is considered influence of the interactive technology progress on children reading motivation. The aim of work was to realize and analyze children reading process as well to determine children reading interests. In investigation librarian and pedagogic work methods in promotion of children reading were also analized. In the work presented a great interest is directed to children as potential library attendents; analysing peculiarities of children psychological development. The actuality of bachelor work is based on growing interest in Mass Media and socium about reading problems in contemporary society. Work includes analysis of statistic data and sociologic-interrogatory, and empirical data of reading promotion goal programms. Key words: Reading, Promotion, Library, Pedagogic Methodsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLasīšanas galvenā motivācija mūsdienu bērniem un tās sekmēšana ar bibliotekārām un pedagoģiskām darba metodēmen_US
dc.title.alternativeContemporary Children Primary Reading Motivation and their Promotion with Library Organization and Pedagogic Methodsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record