Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorKrastiņa, Antraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43722en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24772
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību instrumentu izmantošana “Medicīnas sabiedrības ARS” ārējā komunikācijā”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, identificēt biežāk izmantotos ārējās komunikācijas instrumentus “Medicīnas sabiedrībā ARS”. Darba teorētiskā daļā aplūkotas sabiedrisko attiecību teorijas, sabiedrisko attiecību loma uzņēmumā, iekšējās un ārējās sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību instrumenti un sabiedriskajām attiecībām veselības aprūpes nozarē. Pētījumā tiek izmantota gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā pētniecības metode. Pētījuma nolūkā tika veikta daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma mārketinga speciālisti, kā arī pacientu elektroniska aptauja, noslēgumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Atslēgvārdi: sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību loma uzņēmumā, ārējā komunikācija, sabiedrisko attiecību instrumenti, sabiedriskās attiecības veselības aprūpes nozarē, “Medicīnas sabiedrība ARS”.en_US
dc.description.abstractThe theme of Bachelor paper “Use of public relations tools in “ARS Medical Company” Ltd. External communications”. The aim of the Bachelor paper, basing on theory, is to identify more often used external communication tools of “ARS Medical Company” Ltd. In the theoretical part of the Bachelor paper there are discussed theories of public relations, tools of the public relations and public relations in the branch of the health care. In the survey there are used both qualitative and quantitative research method. For the purpose of the research there were semi-structured interview with the company’s marketing specialist, as well as the patients survey. In the end there were conclusions and developed proposals. Key words: public relations, the role of public relations in organization, external communication, tools of public relations, public relations in the branch of the health care, “ARS Medical Company” Ltd.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību instrumentu izmantošana "Medicīnas sabiedrības ARS" ārējā komunikācijāen_US
dc.title.alternativeUse of public relations tools in "ARS Medical Company Ltd." external communicationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record