Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBrice, Līvaen_US
dc.contributor.authorRamāns, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43745en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24773
dc.description.abstractTradicionālie mediji aizvien biežāk atsaucas uz sabiedrības viedokli sociālajos medijos, kuri iniciējuši veidot materiālus par kādu konkrētu tēmu vai problēmu. Bakalaura darba mērķis ir apzināt šos tvitera lietotājus, kuri diskutē par tradicionālo mediju dienaskārtības tematiem un tā spēj atgriezeniski noteikt tradicionālo mediju dienaskārtību. Darbā izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās kontentanalīzes metodes, tās papildinot ar daļēji strukturētām mediju praktiķu intervijām. Darbs balstīts uz sociologa Jirgena Hābermāsa publiskās sfēras teorētisko ietvaru un tā attīstību, definējot sociālos medijus kā subsfēru jeb daļu no publiskās sfēras. Darbā secināts – aktīvākie tviterlietotāji, kuri reāli spēj ietekmēt publiskās sfēras dienaskārtību, ir neliela, priviliģēta un aktīva sabiedrības daļa. Atslēgvārdi: sociālie mediji, tvitera diskusijas, reversā dienaskārtības noteikšana, publiskā sfēra, tradicionālie mediji.en_US
dc.description.abstractTraditional media more often refer to public opinion on social media, who has initiated to produce news on a particular topic or issue. Bachelor's work main aim is to identify those Twitter users who discuss on traditional media agenda topics and thereafter is able to influence the agenda of traditional media, also known as reverse agenda-setting. The study uses quantitative and qualitative content analysis methods, supplemented with semi-structured interviews with traditional media employees. Work based on the public sphere theoretical framework defined by sociologists Jürgen Habermas and its theoretical development. Social media is defined as the subsphere or part of the public sphere. The paper concludes - the most active Twitter users who actually are able to influence the agenda of the public sphere is a small, privileged and active part of society. Keywords: social media, Twitter debate, reverse agenda-setting, public sphere, traditional media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTvitera lietotāju diskusijas kā sabiedriskās domas veidotāji Latvijas tradicionālajiem medijiemen_US
dc.title.alternativeUser discussions on “Twitter” as opinion makers for Latvian traditional mediaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige