Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorOsis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:35Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:35Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44199en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24777
dc.description.abstractBakalaura darba “Twitter kā informācijas avots ziņu raidījumos „TV3 ziņas” un LTV „Panorāma”: salīdzinošā analīze (2014. gada janvāris)” mērķis ir pētīt Twitter ziņojumu kā informācijas avota nozīmi žurnālistu un televīzijas ziņu veidošanas dienaskārtībā un noskaidrot, vai pastāv sakarības Twitter kā informācijas avota izmantošanā, un vai pastāv atšķirība starp komerciālo un sabiedrisko televīziju. Veicot kontentanalīzi 2014. gada janvāra ziņu raidījumiem, noskaidrots, ka Twitter ieraksti izvēlētajā pētījuma periodā biežāk ir izmantoti komerciālās televīzijas raidījumā “TV3 Ziņas”. Ar daļēji strukturēto interviju palīdzību ar Latvijas Televīzijas un TV3 žurnālistiem secināts, ka sabiedriskais medijs pieturas pie tradicionāliem ziņu veidošanas paradumiem, kas balstās uz pārbaudītiem informācijas avotiem, savukārt komerctelevīzija pilda savu galveno mērķi – sasniegt pēc iespējas lielākus reitingus – nebaidoties savos sižetos izmantot Twitter ierakstus, kas ir interesanti un neordināri. Atslēgvārdi: Twitter, Latvijas Televīzija, TV3, ziņas, informācijas avoti, dienaskārtībaen_US
dc.description.abstractThe goal of the bachelor paper “Twitter as a source of information in „TV3 Ziņas” and LTV „Panorāma” news programs: comparative analysis (January 2014)” is to investigate the importance of the Twitter messages as sources of information in the agenda of journalists and television news and find out whether there regularities using Twitter as source of information, and if there is difference between commercial and public television. In the result of content analysis of news broadcasts in January 2014, author found out that Twitter messages have been used more often in commercial television TV3 news broadcast “TV3 Ziņas” in the chosen period. Semi-structured interviews with Latvian TV and TV3 journalists confirmed that public media stick to traditional news-making habits that are based on verified information sources but commercial television fulfils its primary objective – achieve the greatest possible ratings – showing no fear to use Twitter entries that are interesting and non-routine in its news stories. Key words: Twitter, Latvijas Televīzija, TV3, news, information sources, agendaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTwitter kā informācijas avots ziņu raidījumos „TV3 ziņas” un LTV „Panorāma”: salīdzinošā analīze (2014.gada janvāris)en_US
dc.title.alternativeTwitter as a source of information in „TV3 ziņas” and LTV „Panorāma” news programs: comparative analysis (January 2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige