Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorJurova, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:36Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44529en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24783
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir - „Spēļošanas elementu izmantošana lojalitātes programmās: ”BalticMiles” un ”PINS” programmu salīdzinājums”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi spēļošanas elementi un mehānismi tiek pielietoti lojalitātes programmās „BalticMiles” un „PINS”, kā arī veikt to salīdzināšanu, lai noskaidrotu vai un kā tie ir mainījušies. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu un tā instrumentiem, lojalitātes programmām un spēļošanu. Darba pētnieciskajā daļā tiek izmantota kontentanalīze, fokusa grupas diskusija un daļēji strukturēta intervija. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka lojalitātes programmās „BalticMiles” un „PINS” kā galvenie spēļošanas elementi tiek izmantoti punkti un līmeņi. Punktu pielietošana abās spēļu sistēmās ir vienāda, taču atšķiras līmeņu sasaiste ar programmu kopumā. Atslēgas vārdi: mārketinga instrumenti, lojalitātes programma, spēļošana, spēļošanas elementi, BalticMiles, PINS.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor is – „Gamification elements in loyalty programs: comparison of ”BalticMiles” and ”PINS” program”. The aim of the bachelor thesis is to find out, if loyalty programs „BalticMiles” and „PINS” are using gamification elements and mechanisms, and also to compare both of them and to find out how and if they have change. Theoretical part consists of marketing and marketing tools, loyalty programs and gamification. In research part of bachelor thesis is used content analysis, focus group discussion and semi – structured interview. Research results concludes, that loyalty programs „BalticMiles” and „PINS” the most important gamification elements are points and levels. Point usage in both systems are the same, but differs level linkage to the whole system. Key words: marketing tools, loyalty program, gamification, gamifications elements, BalticMiles, PINS.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSpēļošanas elementu izmantošana lojalitātes programmās: "BalticMiles" un "PINS" programmu salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeGamification elements in loyalty programs: comparison of "BalticMiles" and "PINS" programen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record