Show simple item record

dc.contributor.advisorBela, Baibaen_US
dc.contributor.authorSilicka, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:39Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8077en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24809
dc.description.abstractTelevīzija mūsdienās ieņem svarīgu vietu ikviena cilvēka ik dienā, ka arī televīzijas reklāma ir viens no efektīvākajiem informācijas sniegšanas veidiem. Tāpēc šī bakalaura darba tēma ir Televīzijas reklāmas ietekme uz indivīda rīcību. Autore izvirzīja sekojošu pētījuma mērķi- noskaidrot televīzijas reklāmas ietekmi uz indivīda rīcību. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi tika izvirzīti galvenie pētnieciskie uzdevumi: noskaidrot televīzijas reklāmas ietekmi uz indivīda uzvedību, izvēli, preču un pakalpojumu klāstā; noskaidrot indivīda attieksmi pret televīzijas reklāmu. Autore savā darbā apskata masu mediju veidus, televīzijas reklāmas īpatnības, galvenās funkcijas un pievērsa uzmanību socioloģiskam skatījumam uz reklāmu. Pētījuma empīriskajā daļā tika izmantota kvalitatīvo pētījumu metode- strukturētā intervija. Intervijas ir veiktas ar Stopiņu novada, dažāda sociālā statusa, vecuma un dzimuma iedzīvotājiem.en_US
dc.description.abstractNowadays television plays important role in every person’s life. Television commercials are among the most effective and appealing methods of sending information. Popularity of TV and increasing number of television advertising determined the topic of my diploma project– „Influence of television commercials on the individual behavior”. The aim of the research is to understand and analyze why and how television commercials influence person’s behavior. In order to reach conclusions it was necessary to find answers to major research questions: influence of television advertising on human’s behavior and choice; human attitude towards television commercials. In this project author describes different types of mass media, peculiarities of of television commercials, its main functions and purposes. Moreover, author takes into account sociological point of view on advertising. In an empiric part of the project qualitative research methods – structured interviews were used. Interviews were conducted among residents of Stopinu region of different social status, age group and sex.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleTelevīzijas reklāmas ietekme uz indivīda rīcībuen_US
dc.title.alternativeTelevision Advertisement Influence on Individual Conducten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record