Show simple item record

dc.contributor.advisorVugule, Ērikaen_US
dc.contributor.authorLapinska, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:41:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:41:25Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9453en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24826
dc.description.abstractNosaukums: Sižetu lomu rotaļu nozīme 4 – 5 gadus vecu bērnu runas attīstībā. Autore: Aiga Lapinska Zinātniskā darba vadītāja: Mag. pead., Ērika Vugule Darba apjoms: 66 lpp., 6 tabulas, 12 attēli, analizēti 32 literatūras avoti, 6 pielikumi. Atslēgu vārdi: bērns, runa, attīstība, sižetu lomu rotaļas. Pētīta sižetu lomu rotaļu ietekme uz 4 – 5 gadus vecu bērnu runas attīstību. Petījuma daļa balstās uz D.Lieģenieces, I. Nazarovas, R. Kaņepējas, A.Šponas, I. Elnebijas, V. Rūķes – Draviņas, I. Zaķes, D. Dzintares, I. Stangaines atziņām. Darba teorētiskajā daļā analizēti šādi jautājumi: •runas attīstības pamatuzdevumi; •4 – 5 gadus vecu bērnu runas attīstības īpatnības; •rotaļu nozīme pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā; •sižetu lomu rotaļas pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstībā. Praktiskajā daļā izmantotas sekojošas metodes: •vecāku anketēšana; •pedagoģiskais novērojums; •sarunas ar bērniem; •bērnu praktiskās darbības rezultātu izpēte. Secinājumi: Balstoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, varu secināt, ka sižetu lomu rotaļām ir liela nozīme 4 – 5 gadus vecu bērnu runas attīstībā. Praktiskā izpēte apliecināja, ka sižetu lomu rotaļas attīsta gan bērna runu, domāšanu un emocijas, gan saskarsmes prasmes un fantāziju. Pētījuma hipotēze apstiprinājās.en_US
dc.description.abstractName of the work: Sign of games of subject roles in speech of 4-5 years old children development. Author: Aiga Lapinska Foreman of the scientific work: Mag. pead., Ērika Vugule Work amount: 66 pages., 6 charts, 12 images, 32 literature sources are analysed,6 annex. Key words: child, speech, development, games of roles of subject. To probe influence of games of roles of subject on speech of 4-5 years old children development. A research department leans on D.Lieģenieces, I. Nazarovas, R. Kaņepējas, A.Šponas, I. Elnebijas, V. Rūķes – Draviņas, I. Zaķes, D. Dzintares, I. Stangaines conclusions. In work theoretical part are analysed following questions: •Basic task of speech development; •Speech of 4-5 years old children development features; •Sign of games in development of children of preschool age; •In speech of children of games of subject roles preschool age development. In work practical part are used following methods: •Questionnaire of parents; •The pedagogical estimation; •Talks with a child; •Research of results of the infantilie practical action. Conclusion: Leaning on the results obtained in research, can draw conclusion, that a large sign in the game of roles of subject in speech of 4-5 years old children development. The practical research asserted, that the games of roles of subjects develop infantilie speech, thought and emotions, and communication skills and fantasies. A research hypothesis confirmed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSižetu lomu rotaļas nozīme 4 - 5 gadus vecu bērnu runas attīstībāen_US
dc.title.alternativeUsing role plays in 4 – 5 years old children’s speech developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record