Virtuālās didaktiskās spēles dabaszinību apguvē skolā
Author
Čamanis, Atis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Virtuālās didaktiskās spēles dabaszinību apguvē skolā. Čamanis, A., zinātniskais vadītājs doc. Dr. ķīm. Logins, J., Bakalaura darbs, 39 lappuses, 1 tabula, 32 attēli, 33 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir sekmēt dabaszinātņu mācību satura apguvi dabaszinību stundās, izmantojot virtuālās didaktiskās spēles. Darbā piedāvātā interneta datorspēle „Mežotājs” aprobēta Rīgas Valsts 2. ģimnāzijā, aprobācijā piedalījās trīs dabaszinātņu mācību priekšmetu skolotāji un 10. un 11. klašu skolēni. Darbā pierādīts, ka virtuālo didaktisko spēļu izmantošana, kurās ir saikne ar reālo dzīvi, palīdz efektīvāk sasniegt dabaszinību mācību priekšmeta mācīšanās rezultātus.
DIDAKTISKĀS DATORSPĒLES, DABASZINĪBU MĀCĪBU PROCESS, MULTIMEDIJI MĀCĪBU PROCESĀ, MĀCĪBU LĪDZEKĻI. Virtual didactic games in the teaching - learning process of science. Čamanis, A., scientific supervisor Dr. chem. Logins, J. Bachelor’s paper consist of 39 pages, 1 table, 32 images, 33 sources of the literature and 4 annexes. Bachelor’s paper is written in Latvian.
The aim of the paper is to promote science subject learning with using virtual didactic games in the lessons. One of the offered computer game “Mezotajs” was practically verified in Riga State 2 gymnasium. In the approbation participated 3 science subject teachers and 22 students from grades 10 and 11.
The paper demonstrated that the use of virtual teaching games, which is the connection to real life, helps to achieve better science subject deliverables.
EDUCATIVE COMPUTER GAMES, SCIENCE TEACHING PROCESS, MULTIMEDIA IN TEACHING PROCESS, TEACHING AIDS.