Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorGrundāne, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:48Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20345en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25208
dc.description.abstractMūsdienās kvalitatīvas un veiksmīgas mārketinga programmas izstrāde un tās īstenošana caur tradicionāliem mēdiju kanāliem ir ļoti dārga, tāpēc vairāki uzņēmumi nevar sev to atļauties. Līdz ar to, uzvar tas uzņēmums, kam ir spēcīgāka mārketinga kampaņa un ievērojams finansējums. Maģistra darba mērķis ir izskatīt netradicionālos mārketinga komunikācijas paņēmienus un uz to pamata izveidot mārketinga programmu kosmētikas zīmolam ELIER, ņemot vērā tā ierobežotos resursus. Darba gaitā tika izpētīta literatūra par mārketinga netradicionālām formām un ietekmes veidiem; tika veikts pētījums par sieviešu gaidām no tiešsaistes komunikācijas ar zīmolu, kā arī par kosmētikas tirgus tendencēm. Darba rezultātā tika izstrādāta mārketinga programma 2013. gadam zīmolam ELIER. Maģistra darba apjoms ir 113 lpp., tajā skaitā 2 tabulas, 13 attēli. Darbs ir papildināts ar 13 pielikumiem.Atslēgvārdi: Ietekme, pievienotā vērtība, netradicionālās mārketinga veidi, partizānu mārketings, sociālie mēdiji.en_US
dc.description.abstractNowadays qualitative and successful marketing campaign through channels of traditional media can be quite expensive, therefore many companies cannot afford it. It follows that most of the time wins that company which has stronger marketing campaign and which can afford it. The aim of master’s thesis is to consider non-traditional marketing communication methods and to take them as basis for creating marketing plan for cosmetic brand ELIER, under limited resources. There were appropriate literatures read through the course of work about non-traditional forms of marketing types of impact; also the research about women expectations in communication with the brand and trends in cosmetic market was made. As the result of this master’s thesis author has developed marketing plan of 2013 for brand ELIER. Master’s thesis has 113 pages, with 2 tables and 13 pictures. The work is supplemented by 13 annex. Impact, the added value, types of non-traditional marketing, guerrilla marketing, social media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga programmas izstrāde ierobežotu resursu apstākļos.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing program in the terms of limited resources.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record