Show simple item record

dc.contributor.advisorKaire, Laimdotaen_US
dc.contributor.authorStaško, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21202en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25225
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izanalizēt viesmīlības nozari Rīgā, kā arī Radisson Blu hotel Latvija konkurentus, iegūtie dati un Ketijas A. pētījums par atlaižu ietekmi uz viesnīcas rādītājiem, ļautu izstrādāt priekšlikumus viesnīcas numuru cenu noteikšanai. Maģistra darba izstrādē tiek izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: literatūras analīze, prognozēšanas, salīdzināšanas, tabulas un grafiskās, kā arī aprakstošās, analītiskās metodes un scenāriju izstrāde. Pēc veiktajiem aprēķiniem maģistra darba autore nonāk pie secinājuma, ka atlaides viesnīcas kopējos ienākumus nepalielina, jo noslodze nepieaug tādā apjomā, lai kompensētu vidējās cenas samazinājumu. Darbs sastāv no 3 nodaļām, kopējais lapu skaits ir 101, darbā ietverti 13 attēli, 8 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: cenu noteikšana, ieņēmumu vadība, viesnīcas, tūrisms, numura cenaen_US
dc.description.abstractThe objective of this Master’s Degree Paper ir to analyse hospitality industry in Riga and Radisson Blu hotel’s Latvija competitors, these data and Cathy A. study of the effects of discounting on hotel figures will help to develop propositions for hotel pricing. There are used following research methods: analysis of literature, forecasting, comparison, tables and graphic as well as descriptive, analytical methods and scenarios. According to calculations discounts does not increase total revenue because the occupancy foes not increase the extent to compensate the decrease of avarage daily rate. Thesis consists of 3 chapters, 101 total pages, including 13 illustrations, 8 tables and 3 appendixes. Key words: hotel pricing, revenue / yield managment, hotels, turism, rateen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleCenu politika un cenu veidošanas stratēģijas viesnīcāen_US
dc.title.alternativePricing policy and pricing strategies in hotelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record