Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorJaunsproģe, Vikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25734en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25278
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums „Konkurences psiholoģiskie ietekmēšanas mehānismi ražošanas līdzekļu tirgū”. Darba autore Vika Jaunsproģe, Vadības zinību maģistra studiju programmas Tirgvedības pētīšanas studiju virziena 2.kursa studente. Darba mērķis ir izpētīt iespējamos konkurences psiholoģiskās ietekmēšanas mehānismus ražošanas līdzekļu tirgū. Pamatojoties uz teorētiskiem pētījumiem un autores empīrisko pieredzi izstrādāta konkurences psiholoģisko ietekmēšanas mehānismu aranžēta kopa. Informatīvais materiāls sakārtots 11 tabulās, 11 attēlos un vienā pielikumā. Pirmajā nodaļā aplūkotas konkurences teorijas un modeļi. Otrā nodaļa dod ieskatu ražošanas līdzekļu tirgus īpatnībās.Trešajā nodaļa apskatīti konkurences ietekmēšanas mehānismi iedalot tos ekonomiskajos un psiholoģiskajos. Ceturtajā nodaļā definēts teorētisks konkurences psiholoģisko ietekmēšanas mehānismu modelis ražošanas līdzekļu tirgum, ranžējot tos pēc nozīmības. Piektā nodaļa aprakta veikto lietišķo pētījumu uzņēmumā „N”. Darba noslēgumā sniegti secinājumi par veikto pētījumu un priekšlikumi.en_US
dc.description.abstractName of Master's thesis: Mechanisms of psychological influencing of competition in the business market. By Vika Jaunsproge, Management program Marketing research stream 2nd year student. The thesis aims to examine the possible psychological influencing mechanisms in the business market. A ranking order of psychological influencing methods has been developed based on theory research and the author's personal experience. Competition theories and models are analyzed in Section 1. Section 2 provides an insight into the specific features of the business market. Competition influencing mechanisms are discussed in Section 3. Section 4 sets out a theoretical psychological influencing mechanisms model in the business market; such mechanisms are ranged by their relative importance. Section 5 describes practical research carried out in N, a company. The paper concludes with conclusions from research carried out and further recommendations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKonkurences psiholoģiskie ietekmēšanas mehānismi ražošanas līdzekļu tirgūen_US
dc.title.alternativePsyhological mechanisms of influencing competition in business marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record