Mārketinga pētījumi ekonomikas globalizācijas apstākļos
Author
Hokonena, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Mārketinga pētījumi ekonomikas globalizācijas apstākļos” mērķis ir veikt mārketinga pētījumu funkcionēšanas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos izpēti un izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmējiem saistībā ar mārketinga pētniecisko darbību. Pirmajā nodaļā tiek analizēta mārketinga pētījumu vieta mārketinga sistēmā un loma uzņēmējdarbībā, kā arī izpētīts mārketinga pētījumu veikšanas process un tā posmi. Otrajā nodaļā autore analizē globalizācijas procesu un apzina starptautisko mārketinga pētījumu veikšanas īpatnības, kā arī mārketinga pētījumu veikšanas ētiskās problēmas un Interneta sniegtās iespējas mārketinga pētījumu veikšanā. Trešā nodaļa veltīta pētījuma par Latvijas mārketinga pētījumu kompāniju funkcionēšanas īpatnībām rezultātu analīzei. Maģistra darbs sastāv no 95 lapām, 22 attēliem, 6 tabulām un 1 pielikuma. The target of the master paper Marketing Researches under the Conditions of Economics Globalization is to carry out the research of the peculiarities in marketing surveys under the conditions of economics globalization and to develop proposals for the Latvian businessmen in relation to the surveys in the area of marketing. The first chapter analysis the role of marketing surveys within the marketing system and their role in general business, including the process of marketing and its stages. In the second chapter, the author analysis the globalization process and studies its peculiarities in the international marketing surveys and the ethical problems related to marketing surveys as well. The author also discusses the opportunities provided by the internet. The third chapter is devoted to the analysis of the peculiarities in the functioning of the Latvian marketing survey companies. The master paper consists of 95 pages, 22 pictures, 6 tables and 1 appendix.