Sociālo mediju mārketinga izmantošana Latvijas Futbola federācijas virzīšanā tirgū.
Автор
Petrovs, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba ‘’Sociālo mediju mārketinga izmantošana Latvijas Futbola federācijas (LFF) virzīšanā tirgū’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, novērtēt izmantošanas komunikatīvo efektivitāti, un izstrādāt priekšlikumus pilnveidošanai.
Darbs strukturēts četrās nodaļās. Pirmajā nodaļā apskatīti sociālo mediju teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā autors apskatījis sociālos medijus mārketinga kontekstā. Trešajā nodaļā analizēts respondentu un nozares profesionāļu viedokļi par LFF komunikāciju sociālajos medijos. Ceturtajā nodaļā izstrādāti pilnveidošanas virzieni. Noslēgumā izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi.
Darbs izklāstīts uz 97 lpp, satur 20 attēlus. Tam pievienoti 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: integrētās mārketinga komunikācijas, sociālie mediji, Latvijas Futbola federācija, sporta mārketings, aptauja, strukturētā intervija. The main objective for the Master’s thesis ‘’Use of social media marketing for promotion on the market at Latvian Football federation’’ was to evaluate the effectiveness of social media communication based on the theory, as well as create concept for improvement.
Thesis consists of four chapters. The first chapter includes theory of social media. Second chapter includes the description of social media in marketing purposes. Third chapter includes analysis of survey, as well as interviews with field’s professionals. Fourth chapter includes ways of improvement. Conclusions and proposals are listed at the end.
Tthesis is presented on 97 pages, including 20 images and 3 attachments.
Keywords: integrated marketing communications, social media, Latvian Football Federation, sports marketing, survey, structured interview.