Patērētāja uzvedības izpēte uzņēmumā SIA „Vejmars”
Autor
Žizņevska, Aivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Garleja, Rasma
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs „Patērētāja uzvedības izpēte uzņēmumā SIA „Vejmars”. Mērķis: pamatojoties uz speciālās teorētiskās literatūras analīzi un lietišķo pētījumu uzņēmumā izvērtēt patērēšanas procesa mehānisma komponentu darbību un noteikt pilnīgošanos iespēja.
Pētījumā apstiprināta hipotēze, ka tirgvedības aktivitātes paaugstina patērētāju uzvedības efektivitāti, ja tās funkcionē kā vienots savstarpēji papildinošs mehānisms.
Pielietotās metodes ir teorētisks pētījums, anketēšana un anketas datu analīze.
Darbā sniegts patērētāja uzvedību un sniedz mērķa patērētāja izpētes teorētiskos skatījumus, raksturoti patērēšanas procesa mehānisma komponenti un veikta mērķa patērētāju izpēte uzņēmumā. Nobeigumā ir maģistra darbu apkopojoši secinājumi un izstrādātie priekšlikumi. Darbam pievienots literatūras un avotu saraksts, pielikumi un darba kopsavilkums. The theme of master work: „The investigation of consumer’s behaviour of company Ltd „Vejmars””.
The goal: apprising of operation components action in consumption process, determination of perfection possibility, to explore this factors on this basis of analysis on special theoretical literature and efficient investigation of company.
There are affirm hypothesis of research – activities of marketing are raise affectivity of consumer’s behaviour if it operate as a united mutually completing mechanism.
There are explaining consumer behaviour and give theoretical view of investigation of proposal consumer, describe the mechanism components of consumption process mechanism, investigation of proposal consumer in company. There are conclusions and propositions at the end of master work. There are list literature and sources, appendix and summary.