Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorŠkutāns, Arvīdsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:11Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3532en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25383
dc.description.abstractAutors: Arvīds Škutāns Darba nosaukums: Marketinga stratēģijas pilnveidošana jauna tirgus iekarošanai Zinātniskais vadītājs: Dr.oec.,prof. Andris Deniņš Darbs satur: 86 lappuses, tajā skaitā 60 tabulas, 27 attēli, 1 formula, 1 pielikums, 33 informācijas avoti tika izmantoti. Darba galvenais mērķis: savākt pietiekamo informācijas apjomu par tirgu, par konkurentiem un patērētājiem, pilnveidot marketinga stratēģiju un taktiku jauna tirgus iekarošanai tuvākajā nākotnē. Darba uzdevumi: noteikt uzņēmuma ,.Latinsoft" grāmatvedības kompleksa ,,Grins" šodienas vietu konkrētas teorijas griezumā, veikt Rīgas programmnodrošinājumu grāmatvedībai tirgus analīzi, tas segmentēšanu, izmantojot gan iekšējos, gan ārējos sekundārus statistiskus datus, izanalizēt tirgus mērķa segmenta uzvedību un priekšrocības, izstrādāt rīcības stratēģiju uz tuvākajiem diviem gadiem. Metodes un informācijas avoti: pētīšana un literatūras teorētiskā analīze, statistiskie un periodiskie izdevumi. Tālāk tiek veikta marketinga stratēģijas būtības un tas nozīmes uzņēmuma vadībās teorētiskā analīze. Tālāk autors analizē marketinga stratēģijas izstrādāšanas galvenās mūsdienu problēmas. Beigas autors izstrādā marketinga noietas Rīgas tirgū stratēģiju un to pilnveidošanas plānu grāmatvedības kompleksam “Grins”.en_US
dc.description.abstractAuthor: Arvid Skutan Title of work: Marketing strategy improvement for new market conquer Scientific supervisor: Dr.oec.,prof. Andris Denins Work includes: 86 pages, in this amount 60 tables, 27 images, 1 formulas, 1 addition, 33 sources of information were used. Primary objective of work is to collect necessary amount of information about a market, competitors and consumers, to improve marketing strategy and tactics to conquest a new market in a near future. Tasks of work: -define the place of enterprise “Latinsoft" book-keeping complex “Grins” in concrete theory; -execute analysis of a Riga book-keeping software market, its segmenting using both an internal and external statistical information; -analyze the conduct and advantages of market purpose segment; -develop market strategy for a nearest two years. Methods and information sources: research and theoretical analysis of literature, statistical and periodic publishments. Farther executed essences of marketinga strategy and importance in enterprise guidance theoretical analysis. Farther an author analyses the main modern problems of developing marketing strategy. At the end the author produces a marketing sales strategy in the market of Riga and its improvement plan for the book-keeping complex “Grins”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas pilnveidošana jauna tirgus iekartošanaien_US
dc.title.alternativeMarketing strategy improvement for a new market conguereen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record