Show simple item record

dc.contributor.advisorBarānova, Dairaen_US
dc.contributor.authorBukelis, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:17Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40240en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25437
dc.description.abstractBakalaura darbs „ Tīkla mārketings, tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā „X”” sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek dots mārketinga teorētiskais pamatojums, otrajā nodaļā tiek raksturots tīkla mārketinga uzņēmums „X” un trešajā nodaļā tiek veikta tīkla mārketinga priekšrocību un trūkumu analīze uzņēmumā „X”. Mūsdienu uzņēmējdarbībā liela nozīme ir tam, kā produkts tiek piedāvāts patērētājam, tāpēc ir ļoti svarīgi, uzņēmumam sākot darbību, skaidri zināt, kā visefektīvāk patērētājam piedāvāt produktu. Mūsdienās par salīdzinoši populāru produktu izplatīšanas veidu ir kļuvis tīkla mārketings, un tāpēc ir svarīgi saprast tā darbību, priekšrocības un trūkumus. Bakalaura darba mērķis ir tīkla mārketinga izpēte teorijā un praksē, priekšrocību un trūkumu novērtēšana, kā arī priekšlikumu izstrādāšana. Bakalaura darbs sastāv no 66 lapām, 8 tabulām un 12 attēliem. Atslēgvārdi: mārketings, tīkla mārketings, preču virzīšana.en_US
dc.description.abstractBachelor’s Thesis „ Network marketing its advantages and poverties in enterprise „X”” contains three chapters. First chapter marketing theoretical background, second chapter is about network marketing enerprise „X” and third chapter is network marketing advantages and poverties in enterprise „X”. Nowadays it is a great importance in a way how product is delivered from the enterprise to consumer. For the enterprise, it is extremly imprtant from very beginning of its work to know which is the best way how to deliver product to the consumer. At the moment popularity of network marketing is growing and that is why it is important to understand its concept, advantages and poverty. Bachelor’s Thesis goal is to recognize the importance of marketing in business and to specify advantages or poveries of network marketing. Bachelor’s Thesis contains 66 pages with 8 tables and 12 illustrations. Key words: marketing, network marketing, product promotion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleTīkla mārketings,tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā "X"en_US
dc.title.alternativeNetwork marketing its advantages and poverties in enetrprise "X"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record