dc.contributor.advisor | Barānova, Daira | en_US |
dc.contributor.author | Bukelis, Kaspars | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:43:17Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:43:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 40240 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25437 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs „ Tīkla mārketings, tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā „X”” sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek dots mārketinga teorētiskais pamatojums, otrajā nodaļā tiek raksturots tīkla mārketinga uzņēmums „X” un trešajā nodaļā tiek veikta tīkla mārketinga priekšrocību un trūkumu analīze uzņēmumā „X”.
Mūsdienu uzņēmējdarbībā liela nozīme ir tam, kā produkts tiek piedāvāts patērētājam, tāpēc ir ļoti svarīgi, uzņēmumam sākot darbību, skaidri zināt, kā visefektīvāk patērētājam piedāvāt produktu. Mūsdienās par salīdzinoši populāru produktu izplatīšanas veidu ir kļuvis tīkla mārketings, un tāpēc ir svarīgi saprast tā darbību, priekšrocības un trūkumus.
Bakalaura darba mērķis ir tīkla mārketinga izpēte teorijā un praksē, priekšrocību un trūkumu novērtēšana, kā arī priekšlikumu izstrādāšana.
Bakalaura darbs sastāv no 66 lapām, 8 tabulām un 12 attēliem.
Atslēgvārdi: mārketings, tīkla mārketings, preču virzīšana. | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor’s Thesis „ Network marketing its advantages and poverties in enterprise „X”” contains three chapters. First chapter marketing theoretical background, second chapter is about network marketing enerprise „X” and third chapter is network marketing advantages and poverties in enterprise „X”.
Nowadays it is a great importance in a way how product is delivered from the enterprise to consumer. For the enterprise, it is extremly imprtant from very beginning of its work to know which is the best way how to deliver product to the consumer. At the moment popularity of network marketing is growing and that is why it is important to understand its concept, advantages and poverty.
Bachelor’s Thesis goal is to recognize the importance of marketing in business and to specify advantages or poveries of network marketing.
Bachelor’s Thesis contains 66 pages with 8 tables and 12 illustrations.
Key words: marketing, network marketing, product promotion. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Ekonomika | en_US |
dc.title | Tīkla mārketings,tā priekšrocības un trūkumi uzņēmumā "X" | en_US |
dc.title.alternative | Network marketing its advantages and poverties in enetrprise "X" | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |