Mārketinga komunikācijas AS "Latvenergo" brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos
Author
Lebedjoka, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Veronika Lebedjoka. Maģistra darbs„ Mārketinga komunikācijas AS „Latvenergo” brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos”.
Atvēroties brīvam elektroenerģijas tirgum,mārketinga komunikāciju nozīme uzņēmumā palielinās. Parādās konkurētspējīgi uzņēmumi, kas cenšas iespiesties tirgū, piedāvājot labākus pakalpojumus.
Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, veikt mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā AS „Latvenergo” brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Darba gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka līdz ar brīvā elektroenerģijas tirgus pilnīgu atvēršanos, AS „Latvenergo” mārketinga komunikāciju loma būtiski pieaug.
Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām,10 apakšnodaļām, 81 lapaspuses, 37 attēliem, 4 tabulām, 3 pielikumiem.
Atslēgas vārdi: elektroenerģijas tirgus, reklāma, realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings,personiskā apkalpošana. Veronika Lebedjoka. The Master’s thesis„ JSC Latvenergo marketing communications in a free electricity market situation”.
When free electricity market is open,the role of marketing communications become more important. Appear new, competitive companies, that try to squeeze in market by offering better offers.
The aim of the Master’s thesis is, on the base of theoretical vision of marketing communications, to make analyse of marketing communications in JSC„Latvenergo” in a free electricity market situation also find out failures and give suggestions on how to prevent them.
In the process of the Master’s thesis development, was approved the hypothesis that the role of JSC „Letvenergo” marketing communications, when the free electricity market is open significantly grows up.
The research consists of 3 chapters,10 subchapters,81 page,37 images, 4 tables and 3 appendixes.
Keywords: electricity market, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing.