Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorLebedjoka, Veronikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:21Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41367en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25467
dc.description.abstractVeronika Lebedjoka. Maģistra darbs„ Mārketinga komunikācijas AS „Latvenergo” brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos”. Atvēroties brīvam elektroenerģijas tirgum,mārketinga komunikāciju nozīme uzņēmumā palielinās. Parādās konkurētspējīgi uzņēmumi, kas cenšas iespiesties tirgū, piedāvājot labākus pakalpojumus. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, veikt mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā AS „Latvenergo” brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka līdz ar brīvā elektroenerģijas tirgus pilnīgu atvēršanos, AS „Latvenergo” mārketinga komunikāciju loma būtiski pieaug. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām,10 apakšnodaļām, 81 lapaspuses, 37 attēliem, 4 tabulām, 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: elektroenerģijas tirgus, reklāma, realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings,personiskā apkalpošana.en_US
dc.description.abstractVeronika Lebedjoka. The Master’s thesis„ JSC Latvenergo marketing communications in a free electricity market situation”. When free electricity market is open,the role of marketing communications become more important. Appear new, competitive companies, that try to squeeze in market by offering better offers. The aim of the Master’s thesis is, on the base of theoretical vision of marketing communications, to make analyse of marketing communications in JSC„Latvenergo” in a free electricity market situation also find out failures and give suggestions on how to prevent them. In the process of the Master’s thesis development, was approved the hypothesis that the role of JSC „Letvenergo” marketing communications, when the free electricity market is open significantly grows up. The research consists of 3 chapters,10 subchapters,81 page,37 images, 4 tables and 3 appendixes. Keywords: electricity market, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas AS "Latvenergo" brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļosen_US
dc.title.alternativeJSC Latvenergo marketing communications in a free electric power market situationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record