Viesu nama "Mare Balticum" mārketinga stratēģijas izstrāde un realizācija
Автор
Iesalniece, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir „Viesu nama „Mare Balticum” mārketinga stratēģijas izstrāde un realizācija”. Ekonomiskās augšupejas rezultātā palielinās tūristu skaits, rodas tūristu mītņu trūkums vasaras periodā. Lai apmierinātu ieejošā tūrisma vajadzības, nepieciešams veidot jaunus, tūristu vēlmēm atbilstošus viesu namus ar efektīvu mārketinga stratēģiju.
Darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atzinumiem un pētījumiem, izstrādāt atbilstošu viesu nama „Mare Balticum” mārketinga stratēģiju.
Galvenie darba uzdevumi ir ekspertu anketēšana, konkurentu izpēte, stratēģijas plānošana.
Pētījumā tika noskaidrots, ka Latvijas un Jūrmalas tūrisma nozare vērtējama viduvēji un nepieciešams pilnveidot nozares darbību. Viesu namu segments Jūrmalā attīstīts viduvēji, konkurence nav liela un jaunam viesu namam iespējams atrast savu unikālo pozīciju tirgū. The topic of master's thesis is „Marketing strategy development and implementation in the guest house „Mare Balticum”. As the result of economic growth the number of tourists’ increases and a lack of tourist accommodation in the summer period appear. To meet the needs of incoming tourism, it is necessary to build new guest houses with an effective marketing strategy.
The goal of the thesis is to develop a suitable guest house „Mare Balticum” marketing strategy that is based on the theories and research findings.
The main tasks are to make expert survey, competitor research, plan a strategy.
The study showed that tourism industry in Latvia and Jurmala considered being necessary to improve the functioning. Guest house segment in Jurmala developed satisfactory, the competition is not great and a new guest house can find its unique position.