Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorOgsta, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:23Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41781en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25486
dc.description.abstractMaģistra darbs “Uzņēmuma mārketinga efektivitātes kvantitatīvās un kvalitatīvās mērīšanas metodes”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt mārketinga efektivitātes mērīšanas metožu izplatību un izmantojumu uzņēmumos Latvijā, kā arī sniegt ieteikumus mārketinga metrikas lietošanas prakses uzlabojumiem un visaptverošākai izmantošanai. 1.nodaļā sniegts ieskats mārketinga metrikas teorētiskajā pamatojumā, norādot uz priekšrocībām un problēmām. 2.nodaļā tiek raksturota Latvijas uzņēmējdarbības vide, kas attiecināma uz mārketinga metrikas lietojumu. Raksturojumu autore pamato ar veiktās ekspertaptaujas analīzi. 3.nodaļā tiek veikta kvantitatīva pētījuma analīze pēc 106 Latvijas uzņēmumu aptaujas rezultātiem. Darbs sastāv no 110 lappusēm; tajā ir iekļauti 14 attēli, 9 tabulas, 13 formulas, 13 pielikumi, darbā izmantoti 98 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketinga metrika, mārketinga efektivitāte, mārketinga snieguma mērīšana, kvantitatīvās un kvalitatīvās mārketinga mērīšanas metodes.en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis “The Quantitative and Qualitative Measurement Methods of Company’s Marketing Efficiency”. The objective is to study the prevalence and usage tendencies of marketing metrics in Latvian enterprises, as well as to provide recommendations for improvements and more comprehensive use. In the first chapter a theoretical background of marketing metrics is given; advantages and problems are pointed out. The second chapter describes the current situation in Latvian businesses regarding marketing metrics, also the analysis of conducted expert survey is given. In the third chapter a quantitative research – survey of 106 Latvian enterprises – is analysed. The master’s thesis consists of 110 pages, includes 14 figures, 9 tables, 13 formulas, and 13 appendixes. 98 bibliography items were used in development of the master’s thesis. Key words: marketing metrics, marketing efficiency, marketing performance measurement, quantitative and qualitative marketing measurement methods.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma mārketinga efektivitātes kvantitatīvās un kvalitatīvās mērīšanas metodesen_US
dc.title.alternativeThe Quantitative and Qualitative Measurement Methods of Company’s Marketing Efficiencyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record