Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŠinkarjova, Kristinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:25Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42057en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25497
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Rīgas tūrisma produktu virzīšana starptautiskajā tirgū”. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma galamērķi un tūrisma vietas mārketingu, esošo Rīgas tūrisma produktu klāstu un to virzīšanas analīzi, izstrādāt priekšlikumus Rīgas tūrisma produktu efektīvākai virzīšanai starptautiskajā tirgū. Diplomdarba pirmajā daļā tika apskatīti tūrisma galamērķa un tūrisma vietas mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tika analizēta Rīga ka tūrisma galamērķis, tās tūrisma produktu klāsts un mārketinga aktivitātes zem zīmola LIVE RIGA. Trešajā daļā tika apkopotas tūrisma mārketinga nozares ekspertu intervijas un ārzemju tūristu pētījuma rezultāti par Rīgas tūrisma produktiem, kā arī tiek sniegti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Darbs sastāv no 66 lapaspusēm, 20 attēliem , 17 tabulām un 1 pielikuma. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 62 vienību. Atslēgvārdi: tūrisma galamērķis, LIVE RIGA, tūrisma produktu virzīšana..en_US
dc.description.abstractThe Diploma thesis theme is „ Promotion of the Riga’s tourism products to international market”. The goal of this thesis is to develop recommendations for more effective promotion of the Riga’s tourism products to international market. In the first part of Diploma thesis theoretical aspects of tourism destination and tourism place/ destination marketing are considered. In the second part of the Diploma thesis there are analysed Riga as a tourism destination, Riga’s tourism products and their promotion to international. In the third part of Diploma thesis Author summarized the interview with the experts in tourism marketing industry and also summarized foreign tourists research results about Riga’s tourism products. Finally, Author made conclusions and developed some recommendations on more effective Riga’s tourism promotion to international market. Diploma thesis consists of 66 pages, 20 pictures, 17 tables and 1 appendix. List of used references consists of 62 units.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleRīgas tūrisma produktu virzīšana starptautiskajā tirgūen_US
dc.title.alternativePromotion of the Riga's Tourism Products to International Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record