Показать сокращенную информацию
Otrās valodas vārdu krājuma apguve
dc.contributor.advisor | Kalnbērziņa, Vita | en_US |
dc.contributor.author | Kokss, Gundars | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:45:36Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:45:36Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 37733 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26200 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs pēta otrās valodas vārdu krājuma apguvi, metodes, kuras izmantotas tā apgūšanā, kā arī paņēmienus, ko lieto, lai pārbaudītu valodas prasmi, piemēram, testējot vai anketējot, kas arī tikuši izmantoti praktiskajā daļā. Pētnieciskā darba mērķis ir vārdu krājuma apguves pētīšana, paņēmieni, kuri tikuši izmantoti laika gaitā, kā arī testi, kuri pārbauda zināšanu līmeni, lai noskaidrotu, kuri no paņēmieniem ir vislabākie, lai apgūtu vārdu krājumu. Praktiskās daļas rezultāti liecina, ka pastāv vairāki paņēmieni, kuri tiek uzskatīti par lietderīgiem respondentu vidū, kā, piemēram, grāmatu lasīšana vai pat televizora skatīšanās, bet, neskatoties uz šo dažādību, tām visām piemīt svarīga loma vārdu krājuma apguvē. Katrai no tām ir savi plusi un mīnusi, kā arī atkarībā, kurai no tām priekšroku dod skolnieki. Visiedarbīgāk tie kalpo savam mērķim, tos apvienojot. Atslēgas vārdi: Otrā valoda, vārdu krājuma apguve, valodas apguves metodes, valodas prasmes pārbaude, vingrinājumi, grāmatas, video | en_US |
dc.description.abstract | The research paper is devoted to the research of the second language vocabulary acquisition, the strategies applied in order to acquire the vocabulary, as well as the means to assess it, such, as the test and questionnaire provided in the case study. The purpose of the research is to examine the means and efficiency of vocabulary acquisition methods used in the course of time and tests to asses it, as well as which of the strategies is more beneficial to acquire the vocabulary as seen in the empirical part of the research. The results of the Case Study demonstrate that there are several approaches which are considered to be beneficial among the respondents (Reading books, watching television), nevertheless this variety, they all play an important role in the vocabulary acquisition, each with its own pros and cons and the preference of the language learner but the most effectively they serve their purpose if you combine them. Key words: Second Language, Vocabulary Acquisition, Language Learning Strategies, Language Assessment, Exercises, Books, Video | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | Otrās valodas vārdu krājuma apguve | en_US |
dc.title.alternative | Second Language Vocabulary Acquisition | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |