Show simple item record

dc.contributor.advisorEmbure-Zapoļska, Kristīneen_US
dc.contributor.authorDuļbinska, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:20Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8294en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26437
dc.description.abstractBakalaura darbs „Aprūpes dokumentācijas kvalitāte” ir izstrādāts ar mērķi pārbaudīt un novērtēt praksē lietoto pacientu aprūpes dokumentācijas kvalitāti. Darba teorētiskajā daļā autore tēmu saista ar veselības aprūpes sistēmas teorētisko un praktisko modeli, ko ir izstrādājusi Betija Ņūmena (Betty Neuman). Teoriju papildina informācija par kvalitātes vadību, jēdzieniem un līmeņiem, kvalitātes vadības sistēmu attīstību, darbību, uzbūvi un piemērojamību aprūpes iestādēs. Darba pētījuma daļai tiek izvirzīta hipotēze par aprūpes dokumentācijas kvalitāti, ko nodrošina nepārtraukta tā uzlabošana. Autore pēta aprūpes dokumentāciju, kas iegūta no pacientu slimības vēsturēm - tiek izvēlētas 3 veidlapas ar pacientu slimības rādītājiem, ko aizpilda gan medicīnas māsas, gan māsu palīgi. Iegūtie rezultāti parāda, ka kvalitātes standarti dokumentos netiek pilnībā ievēroti – dati uzrādīti neprecīzi vai nesalasāmi, bieži medicīnas personāls tos nenorāda vispār. Pēc iegūtajiem darba rezultātiem autore ir izstrādājusi priekšlikumus aprūpes dokumentācijas kvalitātes uzlabošanai, iesaistot aprūpes sniedzēju resursus. ATSLĒGVĀRDI: pacients, aprūpes process, aprūpes iestāde, aprūpes dokumentācija, kritēriji, kvalitātes vadības sistēma, kvantitatīvie rezultāti.en_US
dc.description.abstractBachelor work „Quality of Nursing Documentation” has been made with aim to verify and evaluate quality of patient nursing documentation which is use in practice. At the theoretical part the author the theme interconnect with theoretical and practical health care systems model, which has been made by Betty Neuman. Theoretical part is expanding on quality management, terms and levels, development of quality management system, operation, structure and arrangement with nursing institutions. Before research part, author made hypothesis that quality of nursing documentation is provided by never-ceasing improvement. Further author explores documentation which has been obtained from patient medical records – she chooses three blanks with patient medical indicators, which have been filled by nurses and nurse assistants. Gained results shows that quality standards of documentation are not fully notice – the data are incorrect or illegible, sometimes they are missing at all. After research results the author has set out suggestions to improve quality of nursing documentation by involving staff resources. KEY TERMS: patient, nursing institution, quality management system, nursing documentation, criteria, quantitative results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titleAprūpes dokumentācijas kvalitāteen_US
dc.title.alternativeQuality of nursing documentationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record